Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Nevím od kdy se počítá stáří, tak jsem pro jistotu trochu starší, než mladá;-D i když vrásčitá a provaz, nebo hvězdu už taky neudělám;-).

2 0
možnosti
ZS

:-)Anežko, hvězdu jsem neudělala nikdy... tedy takovou tu pravou... o její napodobeninu jsem se pokoušela celé dětství... inu dřevo;-)

0 0
možnosti
Foto

Je pro ženy složitější si přiznat, že už nejsou mladé?

0 0
možnosti
ZS

Pro některé zřejmě ano... a někteří muži? Mám na mysli ty, co si pořizují nové mlaďounké ženy, malé děti na stará kolena... z obav ze stárnutí...

0 0
možnosti

Musite to brat jako svyho casu moje mati. Ta do svych  skoro 70 na otazku jak stara je nektera jeji kamoska odpovidala "toz, mlada, tak jak ja".

1 0
možnosti
ZS

Hezký, to si budu pamatovat...R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pro jistotu jsem doma zamkla a utěsnila dveře a dveře, aby mi nezačalo mládí zdrhat. Našla jsem ho jak zkoumá, jestli by to nešlo komínem. Je to dřina, udržet si ho, mršku neposednou!:-)

8 0
možnosti
ZS

Jooo, a ještě pro jistotu utěsni i okna;-D;-D;-D (jen taková přátelská rada;-))

2 0
možnosti

můj devadesátiletý děda říkává "dřiv sme beli mladi a krásni, dneska už sme jenom krásni" :-) a vovovo tom to je ;-)

1 0
možnosti
ZS

R^Děda je nejlepšííííí!;-)

1 0
možnosti
MV

neschováváte si lepší oblečení, boty, parfémy, dobré víno „na pak", protože si uvědomujete, že „pak" vůbec nemusí přijít ......:))))ja hlavne to dobry vino.......................jinak opet moc hezky napsane-diky........v zaplave mnoha narocnych politicky ladenych bloguuu opravdove osvezeni....

4 0
možnosti
ZS

Já děkuji za kompliment a připíjím Vám na zdraví:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty tomu stáří utečeš, proto jsi začala běhat, nebo ne?;-);-D

5 0
možnosti
ZS

...se uvidí, Šárko;-)

Ale jen tak mezi námi ti tady svěřím své tajemství, chci běhat minimálně do osmdesáti (a pak se rozhodnu co dál...;-))

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, Zuzi! ;-)

Jinak brýle nosím od dětství a dobře si pamatuji, jak jsme jedné učitelce (staré, určitě minimálně pětačtyřicetileté babě) na základce počítali, kolikrát za hodinu sundá a nandá brýle a děsně jsme se tím bavili. Teď když jsem učila na ZŠ, tak jsem sama děti bavila ještě víc, protože jsem k pohledu na tabuli a do třídy potřebovala jedny brýle, k pohledu do knihy druhé a k pohledu na na monitor nejlépe žádné.

Ale nemám strach, nestárnu, vždyť jsem si to zakázala ;-)

4 0
možnosti
ZS

Heli, a "vo tom to je"! Tleskám ti!R^

A propós, s brýlemi to mám stejné... sundávám, nandavám, jedny i druhé... na blízko, na dálku... před chvílí jsem zjistila, že zároveň nemůžu koukat na biatlon a odpovídat tady v diskuzi... :-/

1 0
možnosti
Foto

R^ k tomu není co dodat, takže aspoň zdravím a přeji ti hezký den a stálou veselou mysl Zuzko :-)

3 0
možnosti
ZS

Nikol, díky a doufám, že se brzy zase uvidíme...

Hezký víkend.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na stáří je dobré to, že už si můžeme dovolit nad mnohým jen mávnout rukou. ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.