Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Zuzi, když na tom je jediné spravedlivé, že nás to čeká všechny, ale ještě spravedlivější, že když se tomu nepoddáš, dlouho dlouho vyhráváš. A to je, myslím, to kouzlo, které ovládáš Ty.

2 0
možnosti
ZS

Dášo, díky;-)

Taky si kolikrát říkám, že mládí není žádná zásluha...

Měj se!

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky jste to popsala. Důležité je cítit se mlád i v pozdějším věku. :-) R^

3 0
možnosti
OK

Pravdivé, vtipné - prostě skvělé, superextra hezké..., já to znám

3 0
možnosti
ZS
KO

Super,pobavilo mě to!Těším se na další...;-D

1 0
možnosti
ZS

Kamilo, beru na vědomí a Vy se zatím těšte! ;-)

0 0
možnosti
LK

A kotníky? Pokud nemohu rozhýbat kotníky, když v noci vstávám k dětem (a zakopávám o knihy), je to stáří? Kdysi mi jedna starší kamarádka při odchodu do důchodu prozradila: „Vždy jsem překvapena, když se podívám do zrcadla, ta stará paní tam, to nemohu být já, vždyť, kdy se mi to stalo? Nepamatuji se na ten proces!“ Začínám tomu rozumět...R^

4 0
možnosti
ZS

Lenko, pokud ještě vstáváte k dětem, tak jste určitě mládě;-)...

Je to plíživý proces, se slovy Vaší kamarádky se ztotožňuji. Moudrá to žena! Pozdravujte ji a Vás také zdravím a přeji hezký víkend.:-)

1 0
možnosti
Foto

A když při čtení Zuzčina článku postupně pokyvuji hlavou, tak vím, že zatím to se mnou opravdu není tak špatné. I když nabídka místa k sezení v MHD od mladé slečny mě přinutila se nade mnou samým zamyslet ;-D ale v kategorii toho, co když dělám, tak to zatím není tak špatné, jsem se našel dokonale ;-)

3 0
možnosti
ZS

R^Martine, pro nás platí, jsme tak staří, jak se cítíme, že jo...;-)

1 0
možnosti
ZS

:-)Díky a hezký víkend!

0 0
možnosti
AS

A27d19a16m 24S97t28a63v64a

13. 3. 2015 16:29

".....že odcházíš?": Ale Zuzanko, no tak....

1 0
možnosti
ZS

;-DAdame, uvidíme, co mi mládí řekne...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.