Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

oni i čtyři:-)nic méně, milenky rády pouluchají to, co chtějí slyšet a dál se tím nějak významně nezabývají...no a potom příjde ten pláč;-(, protože byly takovou překvapeny:-/:-)

3 0
možnosti

;-DJaromíre, kupuješ si někdy párky? Ony čtyři nožičky jsou dva párky, resp.páry, víš? (akorát v tomto případě je těch "nožiček" osm:-))

1 0
možnosti
DT
Foto

Stejně jako je prapodivné, proč se určitý typ žen neustále zamilovává do ženatých mužů, tak je pro mě prapodivné, proč určitý typ mužů má zapotřebí svádět vdané ženy. A jak psala paní Karla o několik komentářů níže, vždycky je na vině chlap - žena je pokaždé "oběť," ať už se nachází v roli podváděné nebo podvádějící.

1 0
možnosti
ZS

Já to nedokážu tak jednoznačně říct, kdo je vinen...

1 0
možnosti
DS

Hezky jsi to, Zuzko, napsala. A nejhorší na tom je, že jakmile se něco takového stane, lítají v tom všichni, nikdo není vítězem a pořád někdo trpí. Ať otec "svědomitě" zůstane s rodinou a kouskuje se (a milence utíká život jako například Jitce Zelenkové)  anebo podlehne hlasu srdce, založí novou rodinu s milenkou a opustí rodinu původní. Každopádně je to průšvih pro všechny zúčastněné :-)

4 0
možnosti
JT

Dalsi zrecyklovany blog ? Tohle jsem tu cetl uz pred rokem

0 0
možnosti
Foto

A pak jednoho dne přijde manželce od manžela, který právě sedí proti ní u stolu a vyřizuje pracovní záležitosti, sms "taky, tě miluju". A je vymalováno, protože tři jsou do páru skutečně moc ;-)

2 0
možnosti
ZS

Tyhle zprávy poslané někomu jinému...

Moje kamarádka zase nemohla spát, když kolem půlnoci jejímu manželovi pípala SMS jedna za druhou...

1 0
možnosti
VB

Kdyz jsem nedavno psala podobny blog (Co je v dome...) ozvaly se potrefene husy (milenky) ze jsem vlastne uplne blba, ze ony nikoho od rodiny neodlakavaji, ze to on se rozhodl dobrovolne s ni byt, jen proste nemuze ted uskutecnit ten rozvod... To rikam porad, kdybychom my zeny mely vice rozumu, sebeucty a hrdosti, ti chlapi by se nemeli s kym tahat :)

3 0
možnosti
ZS

Už jsem to prve četla, teď znovu, napsala jsi to pěkně...

Souhlas!

0 0
možnosti
RE

Když vona v tom bude zase ta Příroda. Ten obsazený samec vypadá žádostivěji. Znám z vlastní zkušenosti. Když jsem byl sám, tak nic, kdybych se rozkrájel. Jak jsem přišel s Jaru, tak se na mě vrhly všechny.:-)

2 0
možnosti
VK

Je to o sebevědomí a sebeúctě.Prosím Vás,tatínkové,říkejte svým dcerám,jak jsou krásné a úžasné,rozmazlujte je a ony pak nebudou mít chuť dělat nějakému ženáči rohožku.

11 0
možnosti
Foto

Je to skutečně tak. Tři přesahují pár o celých 50%. :-)R^

5 0
možnosti
ZS

Správně! Taky jsem se k témuž dopočítala, i když mi to dalo práci;-);-D;-D

2 0
možnosti

No já nevím, vždyť ty "výmluvy a důvody" jsou stále tak stejné, že si říkám, jak je možné, že na to ještě ty ženské skáčou... Takhle promarnit život. Pochopím, že v tomhle módu jedou nějakou dobu, každý může zblbnout, ale roky??? ... Upřímně, litovat není koho, z obou stran je to svobodné rozhodnutí zúčastněných.

2 0
možnosti
ZS

...nerozumím, nerozumím, nerozumím...

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.