Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takhle si kazit krásný kus života. Že by to zavinila, Zuzko, zaslepenost z lásky?V

0 0
možnosti
ZS

Nevím, Horste, nerozumím...:-)

0 0
možnosti

Tak to teda dostaly, holky jedny pitomý. Ale dobře jim tak, kdyby byly dávno spořádaně vdaný za svobodnýho, tak by tohle mohly s úsměvem přeskočit;-D

0 0
možnosti
ZJ

...... Víte co Zuzko? Když on ten život je .... takovej .... takovej ...... složitej;-)

5 0
možnosti
ZS

Je složitej a nevejde se do tabulek...;-)

0 0
možnosti
JH

J49o33s70e58f 84H51e26r31t25l

26. 5. 2015 17:28

Navrhuji změnit název článku na "Je blbá".

3 0
možnosti
ZS

Myslím, že by to neprošlo přes admina ;-)

1 0
možnosti
LB

Věřím na karmu. A těm vztahovým parazitkám se to jednou vrátí, stejně tak i těm, co lžou svým dětem a jejich matkám.

1 0
možnosti
ZS

Když nad tím přemýšlím, nikdy nevím, koho litovat víc a kdo je na tom nejhůř...

0 0
možnosti
JC

To je jedna z věcí, které naprosto nechápu.

Vždyť mužů je až do cca 50 let více než žen. Tak proč si svobodné/rozvedené ženy vybírají za milence ženaté muže?

Chápu oboustranný úlet.

Ale vážně nechápu svobodnou holku, co se tahá s ženatým mužem. A nechápu ženatého muže, který ohrožuje svůj klid taháním se s rozvedenou ženskou.

2 0
možnosti
ZS

Taky to nechápu... možná mají starší chlapi pro mladé holky charisma nebo peníze...

0 0
možnosti
MK

No, nevim, proč si holky nacházejí své protějšky v ženatých, co se nerozvádí. Proč ho po krátké době nepošle do Brusele. Copak je tak málo nezadanejch nebo maj holky  trochu přemrštěné nároky, které splňuje jen ten, který už byl klofnut dříve.

Ale znal jsem jeden pár, co žil na hromádce, vzít se nemohli, ba ani si spolu vyjít do kina, či restauračky nebo při odjezdu na dovolenou museli mít každý svůj poukaz. Důvodem nebyla žádná žárlivá manželka nebo manžel, ale pracovní střet zájmů

0 0
možnosti
JS

J74a91n 26S80l43a19n43i52n17a

26. 5. 2015 16:51

A proč proboha jeden nebo oba nedali výpověď?

0 0
možnosti
Foto

"Kolotoč lásky a nenávisti se točí a roztáčí a ona ho neumí zastavit."

To je to, co já neumím pochopit. Roky se vlastně nechat ponižovat. Chce se mi říct, patří jí to...

2 0
možnosti
JC

Na slova "patří jí to" nebo "patří mu to" jsem dost háklivý. To slýchám opravdu nerad. Já nikomu nepřeji problémy a neštěstí a nemám radost z potíží a neštěstí cizích lidí.

1 0
možnosti
Foto

Je to tak a je mi jich líto, všech :-/ Nejsou to jen oni tři, ale i děti, které přicházejí o chvilky s tátou. V tomto případě je na vině pouze chlap - srab a slaboch! A jestli tohle nějakej takovej čte - ,,koukej se rozhoupat ty bábovko."

6 0
možnosti
RE

....a zůstat u manželky..? Já, kterej jsem chvíle s tátou téměř nepoznal, nedovedu posoudit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.