Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou mi povídala jedna kamarádka, že ji manžel podvádí.A já jí poradil, ať ho usouloží, že jsou na to dvě.Nevím, jestli to vzala vážně, ale do měsíce umřel na infarkt.True story. ;-)

23 0
možnosti
TB

Dobrá rada, a co byste poradil kamarádovi ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Lidské vztahy...to je vždycky tak složité...

a vidět do nich nikdy není.

Píšeš opravdu moc dobře.R^

4 0
možnosti
ZS

Jani, díky, díky, díky...:-)

A představ si, jak jsem drzá, mám chuť, když jsem řekla A i B, říct i C (chápeš tu drzost?8-o)... ještě nad tím ale musím podumat... doma se už na toto téma zvedla diskuze.;-)

Přeju Ti hezký víkend!

2 0
možnosti
Foto

Bohužel, čím dál častější jev...a nepomůžeš, neporadíš. To si musí každý rozhodnout sám.:-/

5 0
možnosti
ZS

Jituš, je to tak... měj se prima!:-)

1 0
možnosti
DS

Zuzi, karma. Za všechny ty podváděné ženy, protože takovýto konec hezkého manželství si nikdo nezaslouží.R^

2 0
možnosti
ZS

Dášo, díky... je to tak:-)

0 0
možnosti
Foto

Mužská nevěra je jako doutnající ohýnek, když do něj nefoukáte, tak se nerozhoří.;-)

7 0
možnosti
ZS

Hezky jste to řekla...jenže někdy může zafoukat i odjinud...

1 0
možnosti
Foto

ŽIVOT diktuje, stačí psát, pokud to někdo, jako Ty Zuzko, umíR^R^

3 0
možnosti
ZS

Ano, přesně tak, Horste, chodit po světě s otevřenýma očima, naslouchat... a pak je o čem psát pořád. Děkuju!:-)

0 0
možnosti
PBR

A já se už v duchu škodolibě radoval, že podle titulku bychom si spolu mohli jít klidně taky už třeba zaběhat :-))) škoda, ale prima čtení k zamyšlení :-))

2 0
možnosti
ZS

Čas je lék na všechno...

0 0
možnosti
Foto

Já to nechápu. Je na něm prý závislá, nejspíš citově. Nejspíš tak, že ho má ráda. No a když ho má ráda, tak by ji mělo těšit, že je šťastnej. Anebo ho ráda nemá a je pro ni jen věc, na kterou si zvykla jako třeba na starej gauč? 

No ale to, že z ní dělal blbku a ještě takhle blbě, to je na vystrčení kufrů ze dveří nebo na odstěhování se. ;-)

1 0
možnosti
ZS

Je to těžký... nelze soudit... alespoň já nevím...;-)

0 0
možnosti
Foto

Je to jak kdy. Kdo je přitelem mé ženy, je i přítelem mým.

Protože, kdo pole mé orá...

Takže, já bych to nehrotil.

2 0
možnosti
JP

Tak když už nemůžete orat, co vám zbývá, že? ;-D

2 1
možnosti
PB

....nóóó, vono se to někdy trochaj zvrtne a vdovcem ja rázem manžel  ;-D !

1 0
možnosti
ZS

Zvrtnout se to může, to je hned...

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.