Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko vyjádřím se hned k nadpisu....mě do toho nepočítej.:-)

1 0
možnosti
MS

Na Baltu jsem byl za totáče dvakrát a i když bylo hezky, vždycky byla studená voda a od moře vál studený vítr.

1 0
možnosti
ZS

Jak to tak sleduju, my jsme si holt vytáhli "černýho Petra"...;-)

Hezký podvečer vám přeju!

0 0
možnosti
PT

Před týdnem jsem se vrátil od moře - Baltu. Letos se tam dalo všechno, koupat, opalovat, grilovat, badminton, pingpong, procházky, výlety - zkrátka ideál. Za celých 14 dní slyšet jen jednou češtinu ideál. A ten klid (no spíš chcíp tam pes)!

4 0
možnosti
ZS

Letos je vedro všude, dobře jste si vybral:-)... dcera zase lezla v Alpách a bylo tam taky vedro... já jsem zatím doma, a říkám, že tu máme Chorvatsko, takže kam se vláčet.

Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem byla poprvé u moře v patnácti v Polsku:-) ale nám, krom prvních dvou dnů, které byly tak, jak píšeš (byli jsme s bráchou jediní blázni, co vlezli do moře při teplotě vzduchu 12°C) pak vylezlo slunce a bylo to na šaty a tílko!:-) Pamatuju si, jak jsem byla hotová z toho, že zmrzka stojí 3tisíce zlotých;-D

1 0
možnosti
ZS

Šárko, tak to jste oproti nám měli kliku;-)

Já jsem si zase teď vzpomněla, jak jsme byli poprvé v Itálii a všechno stálo tisice lir... něco podobného, jen si úplně nepamatuju kolik...

Měj se!

1 0
možnosti
Foto

Vše, co bylo  "kdysi",  není in... In je  "teď". i kdyby tam řádili lidojedi. No jo, doba to vyžaduje... Jsme jenom lidi.... :-/ R^

1 0
možnosti
ZS

Nějak vám nerozumím...

0 0
možnosti
OP

Byla jsem u Baltu 3x jako dítě a mám jen hezké vzpomínky, možná i díky počasí. Voda měla nějakých 18-20 stupňů, děckám to bylo fuk, v kukani bylo teplo a místní pekař pekl parádní ovocné koláče sypané superhrubým krystalem,řezník měl krvavou tlačenku a na pláži byla sposta mušlí, hrady se postavit daly a vůbec prázdniny samy o sobě byly vždycky báječné období kdekoliv.

3 0
možnosti
ZS

Jééé, to jste měla fajn... však moje vzpomínky jsou taky hezký;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.