Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V87l45a80s45t37a 23I11l13e13k

9. 10. 2015 20:38

;-D;-D;-D Jen jestli té neuskutečněné schůzky nelitujete. Mohli jste mít yntelygentný děti

1 0
možnosti
Foto

Velmi Ti, Zuzko, rozumím, neboť jsem v dávných středoškolských časech byl rovněž velký sportovec, dokonce vrcholový, což potvrdil můj tehdejší učitel tělocviku, když poté, co zhlédl mé nestandardní pojetí většiny sportovních disciplín, prohlásil, že to, co předvádím já, je vrchol.

Ovšem k lásce mi nakonec pomohly zcela jiné okolnosti.

2 0
možnosti

;-DR^Martine, to jsem netušila, že jsi tak vrcholový sportovec, doufám, že mi zachováš přízeň...;-)

1 0
možnosti

Jsem ráda, že jste normální žena ("...ejhle žena, nezajímají ji imigranti, Islámský stát, globální zateplování, a podobné voloviny - zajímá se o sebe. A tak to má být, takový je náš svět..."), osobně píšu mj. právě proto, abych se od zmíněných volovin odreagovala ... třeba prostřednictvím vzpomínek na první lásky... Vaše zkušenost mi silně připomíná hocha, který mě chtěl zaujmout podobně koncipovaným dopisem s naprosto neodolatelným závěrem, který jsem citovala v některém z blogů: "Pyš, pyš, pyš nebo tě kousne miš..."  Troufám si hádat, že ani u Vás se kousání nekonalo (myslím to kousání myškami, jak jinak... nebo miškamy?)...

2 0
možnosti

Heleno, děkuju! Máte naprosto pravdu...

Čeština je záludný jazyk, chlapec jen přehodil "i" a "y" a my, "normální" malicherné ženy z toho děláme vědu;-);-D;-D, ale hlavně že nás žádná mi(y)š nekousla, hurááá:-)

0 0
možnosti
Foto

Pýsání ďelá poťýže ne jednomu romantyku. Run.R^;-)

1 0
možnosti

Uš mje to nyjak neporušuje...

Vivat run!;-) a krásný večír!

0 0
možnosti
Foto

Mylá Zusko, třeba ten borec lytuje dodnes, že se nenaučil gramatyku;-DR^

1 0
možnosti

;-D;-DR^...Jituš, nevím, ale udělal kariéru u policie...

0 0
možnosti
Foto

Já se kvůli své první platonické lásce málem utopila. Aby zaregistroval mou existenci, hrála jsem proti němu "kohoutí zápas" ve vodě. Stejně si všiml jen té dívky, kterou jsem držela na ramennou. Doufala jsem, že mu utkvělo v paměti alespoň to, jak mne vedoucí na břehu oživovali - bylo to na táboře. Po letech jsem toho necitu učila na VŠ... A představ si, nepamatoval si mne. Zato úplně přesně si pamatoval tu holčinu, která mi tehdy seděla na ramenou. No, málem tu zkoušku neudělal ;-D

1 0
možnosti

Ty jsi udělala fatální chybu, měla jsi sedět na ramenou té dívky. Jenže, kdo to má vědět. Kdyby tam byl Kristík, určitě by ti dobře poradil.:-)

Je vidět, že jsi dobrý člověk, když zkoušku udělal.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Tak za sebe říkám bez chlapa ... i když je pravda, že v mnoha věcech bych se s chlapem shodl snáz. ;-)

1 0
možnosti

Dík, že jste si udělal čas:-)

0 0
možnosti

Ejhle žena, nezajímají ji imigranti, Islámský stát, globální zateplování, a podobné voloviny - zajímá se o sebe. A tak to má být, takový je náš svět. R^

1 0
možnosti

R^...jak bych to řekla, hlavně se z toho všeho nepo...

Díky a snad jsem Vás pobavila... ;-)

2 0
možnosti

R^ Vy, moje běžecká bohyně, jste v mládí neběhala? R^:-)

2 0
možnosti

Dano, začít není nikdy pozdě, začala jsem ve 47 letech ;-)

2 0
možnosti
Foto

Já bil taky vžeztrannnej sportovec, mje bi ses ale tenkrat any nefšimla, mjel sem jen medrtštyžicetdevjetR^

4 0
možnosti

No vida, a nakonec jsi vyrostl a i gramatiku se naučil, gratuluji!!!!

Hezký den, Horste!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.