Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Krásně vystiženo. Také jsem si už stihla nabourat garáž. Neopravovalo se to. Slovy manžela - stejně za chvíli nabouráš znova.

1 0
možnosti
ZS

Dano, a že jste ji už nenabourala? To se stane hned, jakmile to někdo opraví... je to stejné, jako když chci, aby pršelo, umyju okna.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, chybí mi tady zážitky na sněhu!Jinak R^

1 0
možnosti
ZS

Horste, na sněhu jsem velice obezřetná, zrovna tuhle (asi předminulou zimu, od té doby u nás sníh nebyl), vjela jsem na plný plyn na kruháč a jak začalo auto tancovat, hned jsem se zklidnila a po zbytek cesty jela už opatrně...;-)

Za palce nahoru děkuju, moc!

0 0
možnosti
Foto

Za váš blog karma.

Pro mne jsou dvě zásadně šílené skupiny řidičů:

1/ postarší občan s pokrývkou hlavy a jelenicovými rukavicemi na (evidentně) pouze občané vyjížďce

2/ žena s malým dítětem v autě, telefonující a kouřící.

Popř. obdobné deriváty těchto zbraní hromadného ničení.

2 0
možnosti
MP

A ještě hodně mladý řidič v golfu s kapucí nebo kšitovkou hluboko do čela, případně rádiem puštěným pro celé město Rv.

Za článek R^R^R^

4 0
možnosti
RE

,,Přejedu a couvnu!!":-)

1 0
možnosti
ZS

Jakože, když něco přejedete, tak ještě přes to couvnete;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MJ

Zuzko, už jsem chtěla vypnout PC, ale jste mě zastavila. Brzdila jsem mírně, žádná divočina. Jo, tohle je vzrušující téma a adrenalin a každý k tomu něco má. Já jen, že na silnici jsem strašně sprostá. Ráda couvám (někdy si procouvám celou vesnici) a nenávidím dálnici. Zdravím, karma a:-)

1 0
možnosti
ZS

Magdo, obdivuju každého, kdo dokáže couvat! Takže se před vámi za slova - procouvám celou vesnici- skláním až k zemi.:-)

Hezký den a za karmu vřelé díky!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.