Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VI

V58l74a60s81t49a 45I14l24e11k

9. 10. 2015 20:28

krásně jste se přiznala:-)R^. Znám špatné řidiče i řidičky. Na silnici pohlaví nerozlišuju. Nejhorší co jsem poznal, jsou bývalí traktoristi. Kamarád daroval tchánovi na důchod škodovku. Děda zvyklý jezdit max. dvacítkou nechápal, proč dávají do aut tolik rychlostí, když jemu stačí tři.;-D

Jednou jsem zákazníkovi vysvětloval, jak jezdit s Octávií TDI, aby něměl plný výfuk sazí a plnilo mu to emise. Dostalo se mi odpovědi:" Chlapče,(bylo mi skoro 50;-)), mě nebudeš učit jezdit, já jezdím celej život v jézédé s traktorem!". Na to se snad nedá ani reagovat;-D

0 0
možnosti
Foto

Ženy někdy řídí příšerně. Ale stejně je máme rádi. No, nejsme zlatí?;-)

1 0
možnosti
ZS

Jste nejzlatějšííííí ;-)

1 0
možnosti

Zuzko, moc prima napsané, ostatně jak je tvým dobrým zvykem. Znám docela dost ženských, které jezdí skvěle. Bohužel k nim nepatřím, protože ten pán, co s ním bydlím, byl jiného názoru, a auto mi odepřel.

Tobě za blog vše, co si zasloužíš!:)))

1 0
možnosti
ZS

Ahoj a děkuju. Už jsem Tě dlouho neviděla (nečetla;-)), až jsem si říkala, co se děje?

1 0
možnosti
TM

T55o79m24á39š 16M17a33l75ý

23. 9. 2015 11:31

Už je to patnáct let... ve Vysokém Mýtě jsem se v půl desáté večer s Hondou Civic pověsil za Audi nějaké vyšší řady. Tehdy dálnice končila u Poděbrad... Letěl jsem  div ne ve vzduchovém pytli té audiny až na Černý Most.  Tam na mne  zablikala audina varovnými blikači, zastavila, já za ní a z té audini vystoupila   padesátnice s platinovým přelivem, došla ke mně a pronesla památnou větu: " A že jsme se svezli, co..."

Ta ženská  jedinkrát nebrzdila zbytečně, její volba stopy byla excelentn...

Ne, ženy nejsou apriori špatné řidičky...

1 0
možnosti
AT

No ... třeba moje manželka (žena), když vidí před sebou podezřele se chovající auto, procedí mezi zuby: To je určitě ženská, nebo důchodce! Většinou se trefí. Najezdí poměrně dost. Takže ... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko díky, zase mám lepší den  R^:-)

1 0
možnosti
ZS

R^Jééé, ahoj. Tak to jsem ráda :-)

0 0
možnosti
VK

No a my ženy zase škatulkujeme muže podle toho,jaké auto řídí.Řidič audi, to je taky něco :)) a to ani nemusí telefonovat a kouřit.

2 0
možnosti
Foto

V rámci automobilismu souhlasím s Vašim mužem.

Denně najezdím cca 100km a špatného (možná nezkušeného) řidiče poznám zdaleka. Jak ženy tak muže.

A poslední dobou jsou pro mě nejhorším nebezpečím mladé dívky, které řídit umí. Ale jezdí chvilku velmi rychle, vzápětí velmi pomalu, zprava doleva a při jízdě používají mobil.... a možná i kouří.  Ty jsou horší než pán v klobouku.

5 0
možnosti
VN

Jako vždy - super článek. Vtipný, výstižný, výborně napsaný. :-)

1 0
možnosti
ZS

Vladimíre, děkuji, jsem ráda, že jste se pobavil.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.