Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzi, během tohoto roku se, zatím, rozvedlo pět mých kamarádek! Děsím se toho, kdy mi zase pípne sms na mobilu s textem "Miri, rozvádíme se, potřebuju si o tom promluvit, zvu Tě na kafe." Neděsím se toho povídání, ale kterou mou kamarádku s dětma zase opouští její muž! Ve většině případů to tak totiž je. Přitom zrovna "oni" byli tak bezva pár! Kámošky mi pak řeknou - víš, oba jsme fajn, přátelé nás mají rádi, ale dohromady už to neklape a tak si našel jinou....Ach jo.

Když už to neklape, nemá cenu vztah udržovat, i když jsou děti. Někdy je to pro ně úleva, že už nemají doma každodenní hádky a uplakanou maminku.

3 0
možnosti
ZS

Miri, je to zvláštní rok. Letos se tolika lidem stala nějaká tragédie nebo něco, co je hodně zaskočilo, vč. tohoto...

Ráda tě vidím, předpokládám, že se máš dobře.

0 0
možnosti
DS

Naprosto Tě chápu, Zuzi. Když se mi rozpadlo první manželství, měla jsem šílenou tendenci hledat ten svatý grál partnerství. Tedy studovat ty, pro mne ideální, páry (a to i přesto, že jsem sama měla zkušenost se zvoláním přátel a známých :"Vy? Jak to, že právě vy dva, vždyť...!").

A, kdykoliv se takový, dle mne ideální, pár rozešel anebo jsem měla možnost nahlédnout jim pod pokličku a sdílet s nimi "škopíček špíny", brala jsem to téměř jako svou osobní prohru, jako ztrátu svých vlastních iluzí.

Asi opravdu je třeba hledat tu sílu a víru jen a jen ve vlastním páru, tedy v sobě a své drahé polovičce a užívat každého dne a nenechat se semlít všednostmi a problémy, které jsou absolutně všude. A mít radost z radosti toho druhého:-). Hezký den přejiR^

1 0
možnosti
ZS

Dášo, napsala jsi to perfektně...

Díky a přeju hezký den vám všem;-)

0 0
možnosti
VB

Dnesni doba rozvodum a rozpadum vztahu nahrava. Vse je povrchni, do hlav nam vsichni vtloukaji, jak musime jit za svym uspechem a svym stestim a jakmile nejsme aktualne stastni, mame jit od toho, jelikoz si stesti prece zaslouzime! Obecne se vytraci ucta k lidem vzajemne a respekt, vazeni si drobnych zivotnich radosti... Jsme zhyckani blahobytem, veci dnes uz nikdo neopravuje, nybrz vyhazuje a poridi nove a stejne pak pristupujeme i ke vztahum :(

3 0
možnosti
ZS

Hezky to napsala výše Viktorie Beso...:-)

0 0
možnosti
Foto

Život je změna. Potkáváme lidi, kteří nás mají něčemu naučit, něco nám dát. Když je úkol splněn, jdou zase dál.

0 0
možnosti
ZS

... v duchu, jsi použitej (použitá), tak čau?

V rodinných svazcích je to asi trochu složitější. Také neodvrhnu své dítě, protože jsem se od něj už něco naučila, splnila svůj úkol a chci jít dál...;-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdy nic není jistota, a ve vztazích už vůbec ne. Vždycky jeden odejde dřív. Na věčnost vždy, někdy za jiným mámením,  někdy proto, že jsme stejní a někdy proto, že stejní nejsme. Ale do toho vidí jen ti aktéři.  Jen tady a teď, vážit si pěkných chvil . R^

1 0
možnosti
ZS

Přesně tak, Ivo a děkuju, že ses zastavila;-)

0 0
možnosti
PB

..... tak vono přepřahat v polovině kopca není žádná čurina, šak na druhou stranu,- trochaj adrenalinu na tobogánu po tej nudné "jistotě" není na škodu !;-)

2 0
možnosti
ZS

Jo!!!

Petře, výstižně řečeno, díky a posílám :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, to jsem si myslela už tolikrát. Ideální pár,... ale jen navenek. Nikdy do toho nevidíme a pak jsme překvapeni. Vím, jak to dokáže zasáhnout, ale to ví vždycky jen ti dva.

1 0
možnosti
ZS

Přesně tak, Jituš!

Hezký večer.:-)

0 0
možnosti
Foto

no právě, všechno splečné ve všem si rozumněli...až je to přestalo bavít...ten věčný soulad...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko dobře, ale nechoď v současné době do lesoparku ve vašem městě, střílí se tam!

1 0
možnosti
ZS

No právě. Vím o tom, naštěstí mají na střílení vyhrazené hodiny a mezitím se tam můžu proběhnout...:-)

0 0
možnosti
Foto

Třeba to není definitivní..hodně párů se k sobě vrátí.

1 0
možnosti
ZS

Kdysi jeden můj známý, od kterého žena odcházela a zase se vracela, řekl: "Slepovaný hrnek je jenom slepovaný hrnek."

...a tomu věřím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.