Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Něco takového jsem taky zažila před nedávnem, když jsem se nevšímavého otce na tramvajovém ostrůvku zeptala, jestli mu tak trochu nevadí, že přijíždí tramvaj a jeho klouček tak trochu leze do kolejí. Sprďáka jsem nedostala, ale vrhnul na mne pohled jak na totální blbku a pravil: von uhne, ne? Nevím, jestli myslel tramvaj, nebo synka. R^

3 0
možnosti
ZS

;-Dzřejmě tramvaj...;-D

Hezký víkend, Pavli!

1 0
možnosti
Foto

Zuzi..tohle jsem párkrát zažila na dětském hřišti (když jsem tam vyjímečně šla, jinak dětská pískoviště nesnáším)...vždycky se najde nějaká matka, která spoléhá na to, že na její dítě dá pozor někdo jiný:-/ A berou to jako samozřejmost. Takže jsi měla tu čest. Já bych asi to dítě popadla, vrazila jí ho do kabinky a bylo by:-)))

1 0
možnosti
ZS

Šárko, já z toho byla úplně v šoku, asi fakt nejsem normální, vždyť já pořád hlídám i to naše štěně... nedovedu si představit, že bych dítě nechala lézt někde po obchoďáku bez dozoru.

Chápu tvůj vztah k dětským pískovištím...

0 0
možnosti
MJ

Tak to jsem si o Vás, Zuzko, nemyslela... Zkazila jste jí nákup. Styďte se. Ale pro tentokrát Vám ještě karmu dám.:-)

1 0
možnosti
ZS

Magdo, to vám tedy moc děkuju.

Takže jo, nad sebou se zamyslím a příště budu empatičtější vůči mladým matkám.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.