Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...myslím že jste povedenými větami složenými v povedený článek vyslovila starou pravdu....že z mladý slepice...může vyrůst jen stará slepice.....a bohužel...v tomto případě..hrozí...že z jejího dítěte bude další mladá slepice...a jedem dál...močálem černým.... podél bílých skal....

2 0
možnosti
ZS

Ufff, taky se toho bojím... povedeně jste to shrnul, díky! A tak vám raději  popřeju hezký den!

0 0
možnosti
AJŘ

Nesnáším samice. Tahle byla ukázková.

3 0
možnosti
ZS

Anežko, Vy mě umíte pobavit... díky!:-)

0 0
možnosti
Foto

Co byste chtěla? Zahlédla nápis "Slevy" a reagovala stejně jako vy .. svět okolo pro ni přestal existovat. ;-)

1 0
možnosti
ZS

No jo, ale všiml jste si, že přesto se ve mně nějaká starost probudila?

0 0
možnosti
Foto

Jsou maminky a MAMINKY! Ještě že převažují MAMINKY!

1 0
možnosti
Foto

A těm MAMINKÁM a jejich dětem přeji hezký víkend!!!

1 0
možnosti
DS

Zuzko, některé matky by zkrátka neměly být matkami, jen netuším, proč tu ruskou ruletu hraje osud s jejich dětmiRv. Tobě karma a ať Tě ta fobie z nakupování ve slevách brzy přejde R^

2 0
možnosti
ZS

Dášo, původně jsem tvoji první větu měla jako titulek... pak jsem to zmírnila, ale vidím, že máme stejný názor... inu my matky...;-)

Děkuju a pěkný víkend celé rodině!

0 0
možnosti
DT

Některé matky jsou prostě ... divné. Vám R^

2 0
možnosti
ZS

Minimálně...

Vám děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, od těch dob, co se v našem domě objevilo první dítě, mám oči i v .....a to mi zůstalo. Ty pudy máme prostě stejný. R^;-)

1 0
možnosti
ZS

Myslela jsem si, Jíťo, že se mně to už netýká... a hle8-o

0 0
možnosti
Foto

8-o8-o8-o Mám kolem sebe spíš ty druhé extrémy, ale tohle je prostě moc!

2 0
možnosti
Foto

J49a71n53a 78M81a23j89o52v17á

23. 10. 2015 16:59

Který ten stojan to dítě baštilo? Hele, Zuzi, nebylo ono taky ve slevě? Nemělo čárový kód?  Někdo by ho určitě bral klidně i bez kočárku...

3 0
možnosti
ZS

Jani, jen to ne! Nestraš! Mě by to z výhodných nákupů vyléčilo navždy!;-D

1 0
možnosti
MV

:)))moc hezky napsane...taky uz mnohemu v zivote nerozumim....tedy mnohemu v zivote mladych lidi...........ale opravdu mnohemu:)))

2 0
možnosti
ZS

Taky si říkám, jestli to není projev stáří;-)... nicméně já se o děti bála vždycky...:-)

Hezký víkend Vám přeju:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.