Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se vším by se dalo souhlasit, kdyby nešlo o předem domluvenou akci, kdy i rozhodčí mají předepsáno pustit Pavláska co nejdále, aby se udržel zájem o tuto čím dál tím víc profláklou soutěž. Váš článek,nebo článek pana Kroupy na toto téma jsou toho zářnou ukázkou. Je to něco podobného, jako když si na Nově v pořadu "Výměna manželek" dají málem po hubě a půlka národa je z toho celá pryč. Přitom je to taky předem naplánovaná "reality show". :-)

0 0
možnosti

M93a28r53t96i51n 65R27a61m

2. 11. 2015 17:31

I kdyby mu porota dala 4x desítku, nepomohlo by to! Je to na sms od lidí! Ty lidi posílají svého favorite do dalších kol!

0 0
možnosti
Foto

Tu soutěž znám jen z vyprávění pravidelných diváků, už jsem i zaslechla hlášky typu: teda ta.... je teda tlustá... apod. Mluvčí  této poznámky taky nebyla zrovna "Miss of the Universe", no a co. Jsem ráda, že i v televizi je k vidění něco jiného než přehlídka krásných těl, dokonalých vystajlovaných interiérů a pečlivě vypointovaných dialogů. Na TV moc často nekoukám, ale když už, chci vidět něco ´normálního´. R^:-):-):-)

1 0
možnosti

Ď. Přeju hezký den. Volná středa, to není špatné, co?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Ať žijí taneční Pavlásci.

3 0
možnosti

Hezkej den Vám přeju!

0 0
možnosti
Foto

J93a56n41a 23M85a33j23o97v22á

27. 10. 2015 22:15

Tak nějak si myslím, že je fajn dopřát si lehkost bytí. Takovou tu snesitelnou, pochopitelně. StarDance je show, která se tváří jako soutěž. Tak proč se trápit tím, že v tom "koši", který si v každém dílu přebíráme jsou různí "kousci" a "týpci"? Že si troufli to zkusit a on se ten talent ne a ne objevit?

No a co? Vždyť je to taková velká, zářivá, barevná hra.  A je fajn nebrat se pořád smrtelně vážně. 

(Právě jsem se vrátila z prodloužené našeho mláděte. Tátové vyvedli dcery na parket, mámy se dojaly nad tím, jak ten jejich kluk vyrostl. Taneční. Rituál uvedení do společnosti. Střídání generací. Jedna z věcí vážnějších, než celá blyštivá show. Jakákoliv.)

1 0
možnosti

Jani, to dojímání si čerstvě pamatuju a pak ještě maturitní plesy, promoce a svatby. Tu jsme zatím měli jen jednu, ale byla jsem pyšná jako pávice.

Důležité okamžiky našeho života. Protože my žijeme tady a ne tam, kde se odehrává show... a sranda musí být!

Užij si volno!

0 0
možnosti

M44i66l91a95n 10K69e39s50l

27. 10. 2015 22:03

No,ale tady jde o soutěž.Tak by se mělo hodnotit především to, jak to tančení komu jde.Je nespravedlivé,že vypadnou páry lepší než třeba Pavlásek s partnerkou jen proto,že u toho nevypadají komicky.Nejsem odborník na herectví.Domnívám se,že herec- komik svou komickou roli hraje,kdežto pan Pavlásek ji přímo žije-nehraje.Takže se koukáme vlastně na někoho,komu to tancování nejde,ale za prachy to odpochoduje.Velmi lituji ty dvě mašinky posunovačky,které  musí s těmi dvěma uhláky po parketu šibovat.

0 0
možnosti

Hezky to napsala o "patro" výš Jana Mayová: StarDance je show, která se tváří jako soutěž. Tak proč se trápit tím, že v tom "koši", který si v každém dílu přebíráme jsou různí "kousci" a "týpci"? Že si troufli to zkusit a on se ten talent ne a ne objevit?...

Já si myslím, že ty holky, jak vy píšete "mašinky" to zvládají s grácií.;-)

1 0
možnosti

Prostě, řekl bych: ,,život musíme brát ze srandy, na to abychom ho brali vážně, jsme tu příliš krátce.":-)

1 0
možnosti
Foto

Chytit zlatou rybku a míti možnost si nechat splnit tři přání, tady záleží na věku, ve kterém by se nám tento úlovek podařil.

Prority se stále mění, jiné jsou v rozpuku mládí a jiné v podzimu života.

Ty dřívější, které mně nyní připadají malicherné, krása, láska, peníze, dobrá práce, najednou ustupují a do popředí se dostávají ty současné, jako je zdraví, pěkný vztah s rodinou a hlavně radost z toho, že tu jsem, že nejsem zapšklá starší paní, ale že dokáži věci brát s humorem.

 Jsem lhostejná k tomu, co změnit nemohu, ale naopak když vycítím, že by se to mohlo podařit, jdu do toho.

Jsem sama sobě šéfem, tedy i když udělám nějakou botu, žádný trest nepřijde, maximálně poučení a je jen na mně, zda si ho vezmu k srdci, nebo si znovu nabiji hubu. Když se chci dobře pobavit, vybírám si to co se líbí mně, ne to co se doporučuje a vůbec mi nevadí, že to prý nemá úroveň a není to in. Důležité je, že se cítím skvěle:-)

1 0
možnosti

Krásná slova, nemohu jinak, než s Vámi souhlasit.

Děkuju:-)

0 0
možnosti

Paní Zuzko, píši k tématu už podruhé. 

Vzhledem k mému delšímu vedení trvalo nějakou dobu, než mě napadlo výstižnější přirovnání k vystoupení L. Pavláska.

Vyměňme taneční soutěž za soutěž hudební. Bylo by falešné hraní vtipné, nebo by měl hudebník soutěž opustit.

Asi jsem morous bez smyslu pro humor (Pavláskův). Zdravím Vás:-)

0 0
možnosti

Děkuji Vám za názor a také Vás zdravím.:-)

0 0
možnosti

J22a48n 65P36a18l22l13a75s

27. 10. 2015 18:17

Dobrý večer, kdysi jsem uměl docela dobře tancovat, bruslit, lyžovat…

Teď umím docela dobře sedět a pročítat blogy. Ten Váš se mi líbí. Sice netuším, oč jde, ale píšete svižně a vtipně, takže karma.

1 0
možnosti

Vždycky mě hodně potěší, když se dozvím, že můj blog někoho baví a líbí se.

Takže Vám děkuju za upřímnost a budu se snažit Vás pro příště nezklamat.

Hezký večer! ZS

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.