Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Zuzko, také bych ráda přispěla, ale jsem úplně mimo... ( neviděla jsem žádný díl), asi proto, že mám Mimoň za kopcem. Tak aspoň zdravím.:-)

1 0
možnosti
ZS

Magdo, za pozdrav děkuju a koukejte to napravit;-)

Mimoň mám poměrně daleko, ale často si připadám, že odtamtud pocházím;-)

1 0
možnosti
MM

Já mám radost, že se našel ještě horší tanečník než jsem já, můžu tím argumentovat manželce.

2 0
možnosti
ZS

No tak pozor, aby vás manželka taky nenahnala do nějaké taneční soutěže...:-)

0 0
možnosti
PB

...... mňo, TV zábava je mi odepřena, ale pouhá představa Pavláska na tanečním parketu stačí .......musi to byt brutální show;-D !

2 0
možnosti
ZS

Petře, vy žijete bez televize? Víte vůbec, o co všechno přicházíte?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VF

Nedokonalých je tam víc, ale pan Pavlásek je zároveň i trapný.

Třeba pan Osička to zvládá i s nedokonalostí, ale sympaticky.

To je můj názor, nemusíte mě zaň kamenovat.

2 0
možnosti
ZS

Já vás kamenovat nebudu, nebojte, na svůj názor máte nárok... zrovna tak byste mohla kamenovat vy mě;-)

0 0
možnosti
Foto

Máš recht. Je tedy podle mě jednoznačně nejhorší tanečník, co se soutěží mihnul (a že tam už pár medvědů bylo), ale třeba se někteří lidi aspoň pobaví. Já už tedy taky místy sotva lapala po dechu, ale kdo jsem, abych říkala, kdo kde má být?;-) Někdo ho pozval, někdo ho tam chce, tak ať tam je. Naštěstí tam je stále dost překvapivě dobrých tanečníků, kteří dají zadost fajnšmekrům. Třeba si dělá záměrně špatnou pověst a v příštím díle nám vytře zrak! Nebo aspoň jim podlahu.

0 0
možnosti
ZS

Moje dcera, která má absolutní hudební sluch a rytmus v těle, se celou jeho produkci smála nahlas... já jí to vyčítala, s tím, že neví, jaký to je, když to nejde...

Myslím, že spíš tu podlahu, vím o čem mluvím... ;-)

1 0
možnosti
Foto

J98a25n18a 96M96a25j86o55v78á

27. 10. 2015 16:51

nestíhám stop zatim karma stop cteno pri foukani vlasu pred odchodem na prodlouzenou stop diky za tematicky prihodny blog stop

2 0
možnosti
ZS

vida to se povedlo stop zatancuj si stop za karmu stop

0 0
možnosti
Foto

Já, Zuzko, bych si přál Lukášův obličej (daleko od toho tedy nejsem), nemusel bych mluvit, přesto by se mi smálo okolí - bez námahy...;-D

1 0
možnosti
ZS

Horste, ty to nepotřebuješ, dokážet bavit i takhle... :-)

0 0
možnosti
Foto

Život je z větší části tvrdšího charakteru - jak kdy, samozřejmě - takže je fajn, že některé pořady fakt umí být oddechové a zábavné. Předpokládám, že o zábavu šlo v tomto projektu především - od samého počátku. Zaplaťpánbůh za to!R^

3 0
možnosti
ZS
Foto

Dosud jsem neviděl ani jeden díl. Jen upoutávky a myslím si, že Lukáš Pavlásek je zlidštěním oné soutěže. Někdo napsal, že v každém pořadu se objeví nějaké dřevo. Myslím si, že Lukáš právě tím dřevem není, že se chová a vystupuje bez povinné soutěžní korektnosti. A to se mi líbí.

2 0
možnosti
JV

J31i37ř27í 69V90o15l86k77a

27. 10. 2015 16:00

Myslím si, že p. Pavlásek je a zůstane, snad panem Pavláskem, i kdyby tu taneční soutěž vyhrál. Zničil by dvě věci:

1. Stal by se z něho učitel tance ve stylu medvědi a my

tzn. na úkor jinak půvabnému pohybu žen

2. Český humor by přišel o dobrého komika a herce.

1 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.