Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Stop diskriminaci rasismu a xenofobii!!

1 0
možnosti
DS

To taky děti jednou zálohovaly, mj i fotky, tou dobou naši jedinou zálohu, a pak si ten "vysypaný" notebook i s externím harddiskem vzaly s sebou na dovolenou (co kdyby se nudily, že?). Protože jsme stanovali, důležité věci jsme vozili s sebou autem po výletech. No a pak jsme přišli k autu a ono, ač jsme byl vnitřek uklizený, aby ničím nelákal, bylo vykradené. Hádej, Zuzko, co se ztratilo především??? od té doby zálohuju a jak píše pan Závladský, jednotlivé zálohy skladuji na různých místech. Ale neboj, zase taková vzorňucha nejsem, pokaždé rozhodně nezálohuji.

2 0
možnosti
ZS

Dášo, taky, když jsme jezdili stanovat, jsme si nechávali důležité věci v autě...

Ale rozhodně mám pocit, že jsi vzornější "zálohovačka";-)

0 0
možnosti
Foto

J84i95ř36í 44R49o82h37a45n

2. 11. 2015 18:42

Znám lidi, kteří si svoji práci zálohují až třikrát: na Plochu, do Dokumentů, a do složky C:\Zaloha :-)

2 0
možnosti
ZS

Jako laik mám neodbytný pocit, že když si vše zazálohuji do jednoho PC, bude mi to v případě, že tento mi spadne na zem nebo jinak zkolabuje, budou mi tyto zálohy, víte k čemu...;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno. R^

(Mimochodem: zálohujte nejméně na dvě média a každé uložte na jiné pozemní adrese — třeba u babičky a u ťchýně — vyplatí se to.)

1 0
možnosti
ZS

Nevím proč, ale něco mi říká, že jste odborník! A proto Vám děkuji za pochvalu i za radu:-)

0 0
možnosti
Foto

Celá já ;-) I když, já jsem většinu důležitých dokumentů začala zálohovat alespoň na flešku, poté, co mi ukradli laptop a já přišla o vše. Pak jsem ovšem jednu nenávratně ztratila, druhá se jednoho dne zbláznila a data na ní uložená odmítla vydat a další se mi podařilo ve škole, kde je PC na zemi, ulomit podpatkem... Od té doby si pro jistotu ty skutečně důležité dokumenty sama sobě přeposílám a nechávám je v poště.

2 0
možnosti
ZS

Vida, to je nápad, Helen!

Nebudu muset hledat disky, flashky, ale udělám jen pár kliků a mám to v poště. Díky za radu. Já si takhle posílám někdy odkazy. Bohužel jsem velice chaotická a těžko je pak stejně nacházím... neříkej mi nic o oblíbených, tam mám už narváno;-)

1 0
možnosti
MJ

Zuzko, já mám jeden krásný, modrý, záložní v šuplíku. Dostala jsem ho kdysi k narozeninám. Ale vždycky, když nastane v PC nečekaný pohyb si na něj vzpomenu...:-)

1 0
možnosti
ZS

Magdo, modrý, jéééé! ...já mám stříbrný. Vidím, že obdarovávat ženy záložními disky je trendy:-(... no nic, nám to neva, my si svá přání umíme plnit samy, že;-)

1 0
možnosti
AS

A14d84a58m 15S64t47a12v30a

2. 11. 2015 18:01

Zuzanko, dost dobrý, dost dobrý, dost dobrý.

1 0
možnosti
ZS

Adame, ráda Vás vidím a děkuju!:-)

0 0
možnosti
Foto

Všichni víme, že bychom měli zálohovat, ale neděláme to. Dokud se nám nepo... počítač...

1 0
možnosti
ZS

Jo, dělat bychom měli spoustu věcí... jak já říkám, za své chyby si ponesu následky sama;-)

1 0
možnosti
Foto

Když v rodině není ajťák je občas mrzuté. Nedávno jsem se dozvěděl, pro seniory s pc problémem mám kousek od bydliště kulturní středisko a tam v jedné místnosti stojí ve dvou řadách dvanáct počítačů. Ajťáci tam zdarma pomáhají seniorům přivést jejich miláčka k rozumu. Do krabice vrhají šťastlivci v eurech 2 až 5 kousků, ale nemuseli by. Každou středu od čtrnácté do sedmnácté hodiny. Od té doby se mi ulevilo... Přesto ajťák v bytě je výhodnější...R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Kolikrát si, Horste, říkám, co já bych si bez něj počala, anebo jak to dělají ti chudáci, kteří někoho takovýho doma nemají... je to výhoda mít svého ajťáka!

0 0
možnosti
JT

Mate pravdu. Blby ale je, kdyz zapomenete, kam jste si tu zalohu zalozila.

0 0
možnosti
ZS

Šmankote, nestrašte...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.