Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Až mi zaslzelo mé staré skleněné oko. Já jsem začínal na mainframu Minsk 32, který se ovládal přes jakýsi prapodivný psací stroj s drátky, to vám byly časy. Obzvláště jsem miloval namotávání a trhání děrných pásek, štítky - to už byla pohoda. Povýšení a přechod na sál s EC1033 byl pro mě poté něco jako navštívit kajutu Enterprise ve Star Treku. :-)

1 0
možnosti

;-Dto mi povídejte, já byla jenom programátorka, my jsme na sál nesměli, my jenom nosili programy do děrovny, tam je děrovačky děrovaly, aby je odnesly na sál, kde jimi operátoři nevím krmili ten EC1033. Jednou mě tam tajně vzali a to jsem čučela...8-o

0 0
možnosti
Foto

Pracovně již nejsem na počítači závislá, ale zálohuji si dobré fotografie... Také se mi stalo, že mi odešel počítač a s ním i pracně vybudované

 fotosoubory... :-( Můj muž je podobného ražení jako ten Váš, on je důkladný - já typ impulzivní. Je to hloupé, často se před ním (tedy v tom počítačovém směru) cítím poněkud  provinile... :-/

1 0
možnosti

Impulzivní, ano, tomu moc dobře rozumím;-)

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Jakožto ajťácký guru, kterému se mládencové, vdovy i panny vrhají k nohám, kdykoli na ně přijde nějaká obtíž s tím počítačovým neřádem, se usmívám pod své čtyřdenní strniště, neboť první pravidlo praví: Zálohovati svá data vždy a za všech okolností budeš.

A přitom si s úsměvem sobě vlastním vzpomínám na ten den před nějakými dvanácti až pětadvaceti lety, kdy jsem si sám na svém počítači ověřil univerzální platnost rčení o kobyle kovářově ;-D

2 0
možnosti

Martine, chytrý se poučí ze svých chyb.

Vy byste si asi s mým mužem rozuměli;-)

0 0
možnosti
Foto

EC1033 a parní lokomotiva - mé vzpomínky nejmilejší :-)R^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že jsem Vám vyvolala milé vzpomínky. Zamyslím se, a možná na svém hard disku najdu i nějaký zážitek s parní lokomotivou;-)

0 0
možnosti
Foto

Jojo, to znám, taky jsem nezazálohoval manželku a dobře mi tak. ;-)

3 0
možnosti

Jen jestli to nakonec není výhra, v tomto případě;-)

0 0
možnosti

Kájo, díky... a nehoň se tak;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, to opět nemá chybu R^. Nejhorší je, že se úplně vidím ;-D

0 0
možnosti

Romčo, ty taky?

...a díky!:-)

0 0
možnosti

Jak psal někdo níže, důležité je zálohovat na fyzicky oddělená místa - tedy počítat s tím, že můžete vyhořet, být vykradeni, apod. To je ale docela otrava, takže pak se ještě nabízí zálohovat data někam na server (dokumenty např. na Google Drive), což má několik výhod. Poskytovatel služby data zálohuje, a to několikanásobně a na geograficky různá místa. Druhá výhoda je v tom, že máte data k dispozici kdekoliv, kde se můžete připojit na internet. Vybrané dokumenty lze sdílet. A je to zadarmo.

1 0
možnosti

Mám trochu obavu, že je to na mě moc složitý;-)...ale v každém případě Vám děkuju za radu:-)

1 0
možnosti
Foto

K počítačovým mágům chovám hlubokou úctu, neb se považuji za počítačového blba. Zálohuju, ale jenom na flešku a tu kdybych ztratila, tak teda nevim... Hezky a vtipně napsané!:-):-):-)

1 0
možnosti

Pavli, jsem na tom stejně;-)

Díky!

0 0
možnosti

uživatelé se dělí na dvě skupiny. V první jsou ti, kdo už o data přišli, ve druhé ti, které to teprve čeká ;-)

3 0
možnosti

Právě jsem si připojila externí disk... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.