Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzi,mám nejradši kabelky přes rameno, bo mám ráda volné ruce.A když ji mít nemusím, tak jsem radši...pokud mám budu se zapínacími kapsami, kam se vejde peněženka, mobil a klíče, tak kabelku ani neberu.

Mám jen jednu velkou, kam se vejdou i papíry a čtivo, když jedu na cesty, a jinak tahám tu přes rameno, takové spíš žebradlo:-))

1 0
možnosti

Zuzko, popsala jsi to moc pěkně. Vzhledem k tomu, že mám v oblibě kabelky, tzv.pytle nahoře na stažení, je jasné jak to v nich vypadá. Něco jako "třicet v jednom":))))))

A nejde to změnit, protože všechno co v kabelce je, je přece důležité. Nebudeme to tahat jen tak, ne?:))))

2 0
možnosti
ZS

Vždy, když hážu do kabelky účtenku, říkám si, že ji určitě budu potřebovat. Jakmile se na dně nahromadí, aniž bych na ně mrkla, jdou do koše... fakt, všechno co nosíme v kabelce je důležité.:-) Naprostý souhlas s tebou, MarieR^

1 0
možnosti
FF

;-D....už několik let od doby, kdy má milá vysypala obsah kabelky na zadní sedadlo, aby našla něco na úpravu své tváře, marně pátrám po kabelce, něco jako kufr v psaníčku za přiměřenou cenu, která by tyto vlastnosti splňovala...ano, jsem kromě romantika i pragmatického zaměření...a tak ačkoliv plně chápu, že kabelka je něco jako drahocenný klenot, který se pyšní hlavně svým pláštěm podobně jako botky, které jsou také nutně potřeba...přesto bych byl rád, aby v kabelce byly části, které zvyšují její bezpečnost a přehlednost. Bohužel, mám pocit stejně jako u spousty jiných věcí, že designéři buď chrápou spánkem Šípkové Růženky nebo já mám prostě tak malé IQ, že nechápu, proč se kabelky chovají jako pytel na harampádí.

Ale abych nebyl nespravedlivý, také občas musím vysypat celou plechovku, aby se našel ten správný vrut či šroubek;-)

5 0
možnosti
ZS

Na dámskou kabelku je každé IQ malé;-), takže buď Františku v klidu!

Už jsem tě dlouho neviděla, tak ti mávám.R^

0 0
možnosti
AJŘ

Kdysi bylo možno zakoupit u vietnamců absolutně špicovou kabelku. Obdélníkový tvar, na šířku, nebo na dýlku, je jedno.;-) A na předku kapsičky. : peněženka, 2. mobil. 3. cigarety+zapalovač:-P, v zadu kapsička na doklady. Ve středu dva velké prostory. První na zdravotní dokumentaci (protože toto zavazadlo vozím po dochtorech), druhé na čtivo:-P;-D. Na cesty do krámu o vesnici vedle mám příruční baťůžek, jedna kapsa doklady, druhá peněženka + mobiol, třetí cigára:-).

1 0
možnosti
AJŘ

Ještě jsem zapoměla, ve všech kabelkách, či zavazadlech, vytahovák na klíště:-/.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko R^ kdysi mi kdosi řekl, že čím větší má dáma nepořádek v kabelce, tím je lepší osobnost. :-) Dávám přednost něčemu takovému, kde se vejdou sice je brýle, doklady, peněženka, telefon a samozřejmě klíče, ale kapesníky tam nemusím zašlapávat. A příruční zavazadlo na oběd, nákupy, práci, zrní a spoustu dalšího potřebného.  ;-D

0 0
možnosti
ZS

Ivo, ano, souhlas!

Pořádek je pro bl.ce, inteligent zvládne chaos.;-D

0 0
možnosti
ZS

Jééé, Horste, děkuju. Mysli na mě, budu po 24 hodin točit kilometry ve Františkových Lázních. Bude to taková lázeňský víkend.

Tobě a celé rodině krásné dny přeju!

0 0
možnosti
Foto

Ale zpět od dámských kabelek k původnímu tématu. Existuje jedna teorie, podle které ve chvíli, kdy muž pochopí ženskou duši, všechny ženy zmizí a místo nich se objeví tvorové mnohem záhadnější a nepochopitelnější.

Existuje druhá teorie, podle níž se tak už dávno stalo.

1 0
možnosti
ZS

Martine, tomu bych i věřila;-)

1 0
možnosti
PB

..... v jedný kapse klíče, ve druhý cigára, v zadní kapse perza s lovama, vobčankou, řidičákem a kreditkou,- těch pár chlupů na palici sjedu jedním flusem do dlaní, natáčky už leta nepouživám, brejle se mi houpou na krku, místo rtěnky se patlám jelením lojem a šminkama ředím primalex při zvelebování kvartýru ...... teda já v tem problém nevidím ;-D ?!  R^

1 0
možnosti
ZS

;-D...marně přemýšlím, co je perza s lovama, to asi nenosím...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^To znám. Loni jsem byla nucena zavazadlo vyměnit, to pět let staré bylo pro ostudu.;-D A abych netahala zbytečné věci a neničila si záda, vzala jsem menší a lituju. Do té staré se vešel oběd do práce, láhev s vodou i desky velikosti A4. A to prosím současně!;-)

1 0
možnosti
ZS

Kláro, doporučuju příruční zavazadlo, jako mám já - vejde se oběd, svačina, desky a v nejhorším i počítač. Mluvím o cestě do práce. Na zpáteční cestě pobere navíc ještě týdenní nákup. Ovšem svačina a oběd je už úplně jinde. Ale prázdné krabičky nesu zpět.

Hezkou dobrou noc!

1 0
možnosti
AO

A72l97e64n33a 71O57u55z86k90á

12. 11. 2015 21:05

Zuzko, kabelku nenosím, raději batoh. Od kabelky mám křeče v rameni - jedno jak těžká byla. Že byla a je tajemstvím i dlouho po jejím vyprázdnění (tedy domnělém), rozumějte vyndání viditelného obsahu, to stále je. Co já tam všechno nacházím, i když - jak uvedeno výše - by měla být prázdná! Mno, raději ten batoh. Zatím je to ukradený batoh partnerům, jehož obsah on (když si náhodou potřebuje půjčit ode mne svůj batoh), pravidelně vyndavá. Já se pak jen pravidelně divím, co jsem všechno doma zapomněla.. :))) A jelikož se stávám "cíťou" na to, kolik kilo vláčím (krom svých tělesných), nosím toho co nejmíň :)))

1 0
možnosti
ZS

Aleno, kupte si svůj batoh, anebo raději ne, takhle aspoň víte, co v něm je, když vám ho partner "vyklízí"

Přeju dobrou noc!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.