Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzi,ahoj.;-)

Tak já se taky dobře vdala, si myslím. Už to bude 17let. Já vím, není to ještě 30, jako máte vy dva,ale to uteče:-))

1 0
možnosti

Šárko, gratuluju, to si piš, ještě se dvakrát vyspíš, a je to tady.:-)

Měj se krásně!

0 0
možnosti

Zdá se, že ač to tak nevypadá, jsou taneční bránou do partnerského života:-( První těsný kontakt s opačným pohlavím, ať chceš  či nechceš;-D Mě známost s tanečním partnerem utla matka, slovy: přeci bys nebyla s takovým dřevem. A poslušná dcera se mu tak dlouho vyhýbala, až odpadl. A dodnes jsem na něj nezapomněla.....

Za blogR^

1 0
možnosti

Marie, můj tanečník, o kterém píšu, je teď i mým věrným čtenářem. Říká, že by nikdy nemohl být šachistou, protože je vždy  dva tahy za aktuálním tahem... pěkně jsme se spolu nasmáli při vzpomínkách:-)

Za palec nahoru ti moc děkuju! A přeju hezký, no nevím co? Sobotu? Nebo už neděli? Kdy si to přečteš?... Nebo noc? Tak dobrou noc!:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se trefil do srdce a ne jinam.R^:-)

1 0
možnosti

Ivo, nestraš!;-D;-)

Hezkou sobotu...

0 0
možnosti

měla jsem to s těmi mládenci stejně. Když už se mi líbil, nejevil o mě zájem, ten, který by mi modré z nebe snesl, se mi vůbec nelíbil, nepřitahoval mě...po čase jsem zjistila, že velkou roli u mého vyvoleného hraje věk. Tak jsem si počkala na "staršího" a napodruhé to vyšlo :-) Ten před ním byl starší o 14 let, to už bylo moc. Léty prověřeno, taky to není výhra v loterii, ten věk. Přijde období, kdy chce každý něco jiného ( přiměřeně věku ). Chce to hoodně tolerance a pochopení a nebo... od sebe! ;-D

1 0
možnosti

Jé, Miri, ráda tě vidím...

Toleranci to chce, to tedy jo! :-)

0 0
možnosti

Ano, ano...tak to bývá, ten chce tu a ta chce tamtoho, tamten chce tuhle, ale tahle zas onoho....no a onen....však víš:-)

2 0
možnosti

Ajaj, já jsem se ztratila...;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Kontrolní otázka: To, že se holka dobře vdá, se pozná už v okamžiku toho provdání? ;-)

0 0
možnosti

Naprosto aktuálně mohu říct - nepozná ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo Amor je zmetek nevypočitatelnej. Ale někdy to, navzdory všemu, dopadne dobře, ne? Bezva příběh. :-):-):-)R^

1 0
možnosti

Pavli, ano, můj příběh má pohádkový konec... a děkuju za návštěvu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko nejsem vdaný, nedovedu posoudit:-)

1 0
možnosti

No, ale do tanečních jsi určitě chodil...;-D

0 0
možnosti

V38l60a45s67t23a 24I56l47e74k

26. 11. 2015 18:54

tak my se teda těšíme:-). Určitě to s tím popisem přeháníte, ale hezky se to četlo. Chtělo by to podbarvit fotodokumentací, jinak vám to nebudeme věřit.  V profilové fotce na nějakou nechtěnou puťku rozhodně nevypadáte. To vás nebalím, jen konstatuju;-D

1 0
možnosti

Berte to tak, že v pubertě jsem vypadala úplně jinak než teď, ale hlavně jsem neměla sebevědomí, které jsem postupně našla... prostě jsem se za tu dlouhou cestu životem naučila se sebou žít, ale na začátku to bylo těžké... a jak píše níže H. K., bylo nás takových víc... ;-)

Mimochodem, ozval se mi onen tanečník a článek se mu taky líbil.:-)

A kromě toho, aby se to dobře četlo, musí se trochu okořenit, stejně jako jídlo. Pokud má mdlou chuť, mně nechutná.;-)

Mějte se krásně a zůstaňte mi věrný. To vás nebalím, jen konstatuju;-D

0 0
možnosti
Foto

Az na predposledni vetu moc pekne povidani. :-)))

1 0
možnosti

;-D;-Dtak na mě nebuďte tak přísnej;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS