Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máme to, my ženy, ale krásný život, viď? Na co my si vlastně pořád stěžujeme?? ;-DR^

1 0
možnosti

Miri, však joooo.

Hezký večer!

0 0
možnosti
Foto

Ach, připomněla jsi mi, jak jsem strašně ráda, že děti už odrostly a mám sobecky čas i trošku pro sebe R^

1 0
možnosti
Foto

Je mi to všechno nějak až příliš povědomé. To jsem ráda, že v tom maratonu práce-domácnost-nákup-prádlo-práce-práce-práce.... nelítám sama. Kdepak bych vzala čas na globální problémy. Skvěle napsané! :-):-):-)R^

1 0
možnosti

Kdepak sama, dostihne to většinu z nás, které se pokoušíme vychovávat své děti...;-)

0 0
možnosti
Foto

J50a29n64a 60M79a73j31o25v36á

11. 12. 2015 7:52

Safra... co mi tohle jen připomíná??? 

:-)R^R^

0 0
možnosti

R^I ty?... klasická domácnost s více dětmi...

0 0
možnosti

Hele, nech si to, nebo se nafouknu!:-)

Díky!

0 0
možnosti

Je to perfektně napsané! Jen mi tam chybí volnočasová aktivita:))))))))))))))))))))))))))) té závodnice s časem........:)))))) Au!

0 0
možnosti

Maruško, intenzivně běhat jsem právě začala, až když děti vyrostly, asi protože jsem potřebovala vybít energii, kterou jsem dávala jim... :-)

1 0
možnosti
Foto

Jediná rada, nežeňte se, neploďte potomstvo a dobře vám bude samotnému.

0 0
možnosti

Pozdě! A kromě toho, obávala bych se nudy...;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzi já jsem unavena jen to čtu ;-D Super článek R^

1 0
možnosti

Dal jsem vám karmu za ty 3 deti, tu si urcite zaslouzite. A rikam to dávno, ze za decka, která jsou vychovana v duchu tradičního evropanstvi, by stát mel krute calovat, abyste nelitala jak hadr na holi 😃

1 0
možnosti

Děkuji a přeji hezký zbytek večera!:-)

0 0
možnosti

Pěkný, fakt. No, aspoň jste si našla čas k napsání tohoto příběhu. Kdy? Ale stejně jsem rád, že mým dcerám je 37 a 31 let a že jsem relativně zdráv a čerstvě v důchodu, tudíž mohu dělat ledacos, nemusím ale vůbec nic. O to lépe se mi váš text četl.

1 0
možnosti

On je tenhle příběh staršího data, proto tam nefigurují tablety a další vychytávky, které dnešní děti mají...

Jsem ráda, že Vás text pobavil.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.