Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J83a39r80d89a 60K86o83l12k34a

22. 12. 2015 17:46

Vylezl jsem v srpnu z bazenu a má vnučka, 2 roky a 4 měsíce, ke mně přišla, sáhla bez skrupulí do klína a říká: Dědo, co to tam máš? A po chvíli si odpověděla - Asi plínu, že?

6 0
možnosti
ZS

Takže u vás se "tomu" zřejmě už bude říkat plína;-D;-D

0 0
možnosti
JP

J44a44n 67P43a16l22l48a66s

22. 12. 2015 15:03

Dobrý den, mně se líbí poměrně rozšířený termín kačenka.

Manželka Kateřina měla kdysi kolegyni Hanku, která líčení zahajovala slovy: „Teď si na ksicht namaluju Haničku.“ Na novém pracovišti se chtěla blýsknout, tak prohlásila: „Teď si na ksicht namaluju Kačenku.“

5 0
možnosti
AJŘ

Kdysi jsem pracovala ve stavebninách. Rampa a dveře do kanceláře. Bylo obzvlášť výživné, když se malý chlap, ovšem moudrý, zastavil na rampě, já stála dole, vidíc jeho výbavu, protože všelijaké cihly se nakupují v létě. On se snaží kázat s takovým mizerným;-D;-D;-D. A člověk se nesmí řehtat, protože náš zákazník, náš pán.

4 0
možnosti
ZS

R^Anežko;-D;-D;-D... mně zase jednou vyprávěl běžec, že si vzal po zimě volné trenky se všitými vnitřními slipy. Jenže přes zimu zpuchřely u těch vnitřních gumičky a on po celou dobu závodu zastrkoval nádobíčko, které chtělo na vzduch ;-);-D;-D

4 0
možnosti
MV

jeste, ze nechodim behat...bych nerek, kolik bezkyn kouka chlapum mezi nohy... mejte hezkej den, Zuzko

4 0
možnosti
ZS

Ono to máte, Marku, fuk. Chlapi zase koukají ženským na prsa. Vzpomněla jsem si, jak jsem kdysi měla takové večerní "tričko" s výstřihem větším než malým... nějak jsem si to neuvědomila při koupi ani při oblékání, do reality mě dostaly až pohledy mužů, se kterými jsem si na plese povídala... koukali jenom tam... inu, nevěděli kam s očima...

Coby holka stydlivá, triko šlo z domu!

Hezký pátek i Vám!

1 0
možnosti
LP

My doma máme bimbalu a vochechulovou

6 0
možnosti
MH

Přivolala jste úsměv - za což děkuji, taktéž jsem "absolventkou prudérní výchovy".

A ihned mi na mysl přišel můj oblíbený film Dámská jízda, v originále Boys on the Side, kde se ptala W. Goldberg své přítelkyně M.L.Parker, jak "to" jmenovali doma. Odpověď zněla: prcka nebo lulda... A W.G. jen odvětila: to můžeš rovnou říkat suterén...

Prostě není nad osvětu ;-)

A su trochu drzá - ten film doporučuji, nejen z důvodu osvěty.

A abych neopomněla - díky, ráda čtu Vaše příspěvky R^

4 0
možnosti
ZS

Děkuji, že mě čtete a ještě se u toho bavíte.

Přeju hezký pohodový pátek a ještě hezčí víkend!:-)

0 0
možnosti
Foto

J91a75n52a 91M24a96j50o40v15á

17. 12. 2015 22:28

Starší dcera zvládla terminologii velmi brzy, bylo jí zhruba pět a já jsem ji doma kárala, že nemá sedět na studeném obrubníku, protože "má v bříšku tu postýlku na miminka a té musí být teplo, jednou ji bude potřebovat". A ona se hluboce zamyslela a zkonstatovala, že kdyby byla kluk, tak je to lepší, protože kluci mají akorát toho šulina. A měla jsem to.

3 0
možnosti
ZS

R^;-D... děti, to jsou studnice moudra!

1 0
možnosti
JR

J11a21r47a 87R37a64n78k

17. 12. 2015 21:04

Stejne cekam na poznamky panu Bohacka a Rehacka JanaR^:-)

1 0
možnosti
MK

Takže když někdo bojuje perem, dá se to chápat asi i tak, jako že si udělá hodně potomků.:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D. Jdu si vynahradit co jsem nestíhala, skvělé, skvělé skvělé... a mimochodem, chlapi v naší rodině mají Tarzana ...;-)

4 0
možnosti
ZS

Tarzana, hmm, vy nejste žádní troškaři;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.