Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Ona dětská zvědavost nezná mezí. Ač jsem se snažila být ke svým dětem upřímná a spoustu věcí jim, adekvátně k věku, vysvětlit, byl syn ve 2. třídě popotahován za to, že -podle našeptávání mnohem informovanější starší kamarádky/sousedky- namaloval obrázek "jak chlap čůrá do ženský". Aby nebylo pochyb, nadepsali to tak (a oba se pod něj podepsali). Málem nás za to popotahovala sociálka, což byla ironie, protože my jsme s jejich tatínkem právě dokončovali rozvodové řízení a doma jsme se potkávali jen kvůli dětem.

Upřímně, netuším, kdy a jak jsem se detaily dověděla já, ale myslím, že od své, taktéž neprudérní, maminky a pak z četby... asi.

Požehnané svátky přeji, Zuzko, celé Tvé rodině a pevné zdraví k uběhnutí další spousty kilometrů.V

2 0
možnosti
ZS

Dášo, paní učitelka zřejmě ještě věřila na čápa a synek jí to zkazil;-)

Děkuji moc!V

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.