Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, zachrání Tě - ne že bych ti to přál - šedý zákal. Dostaneš umělé čočky a zase uvidíš jako orel skalníR^

1 0
možnosti
ZS

Horste, to má moje tchýně. 82 let a vidí jako ostříž...

0 0
možnosti
MS

Jsem na tom nejen úplně stejně, ale nejspíš ještě hůře, protože už jsem dospěl do fáze, kdy potřebuji na čtení 4 dioptrie, což je mezní hodnota prodávaných levných "čtecích brýlí". Jakmile je to výš, už musíte k očnímu, což je na dlouhé lokte (i dlouhé peníze :-)). To nakupování levných čtecí brýlí má ale i tu výhodu, že se vám doma válí spousta sklíček, zbytků po polámaných brýlích, které se dají v nouzi výborně použít. Místo brýlí teď nosím po kapsách jen jedno sklíčko, které mi umožní přečíst jak třeba SMS v mobilu, tak i jídelní lístek, nebo jízdní řád na zastávce. A přitom to nezabere tolik místa, jako kompletní brýle. :-)

1 0
možnosti
ZS

Vy mě nestrašte, já jsem zatím na dvou dioptriích. Mám jedny od lékaře a asi patnáctery z drogerie. Válí se u nás všude... Tuhle jsem čučela do mapy a neviděla nic. Nasadila jsem přes jedny brýle druhé, a hle! písmena se zvětšila... zkuste tuto malou vychytávku ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, superR^. Bohužel patřím mezi ty, kteří mají stále ruce akorát, v hospůdce se rozplývám nad jídelním lístkem jako jediná ze známých bez brýlí a tudíž předčítám. Tedy vrásky, celulitidu, šediny, zprasenou linku, sporák, či umyvadlo vidím stále ostře, ale od padesátky mi to nějak přestalo vadit ;-D

2 0
možnosti
DA

No bóže, tak už Vám holt není pětadvacet ale pětatřicet. Vy toho naděláte, Zuzko. Kdybyste jen tušila, kolik je mně.

3 0
možnosti
ZS

Myslíte, že pětatřicet taky ujde? ;-)

Kolik je vám, to opravdu netuším, ovšem na fotografii tady vedle vypadáte mladistvě, sice trochu vybledle, ale to jistě pobyt na čerstvém vzduchu lehce napraví...;-D

0 0
možnosti
DS

Zuzko, už pár let (zhruba od 40ky, která pro mne nebyla, na rozdíl od 30ky žádný šok ani skok) tvrdím, že čím jsem starší, tím lepší je můj život i moje užívání si života. Už neblázním kvůli hloupostem, jako je například předvánoční úklid, a dokážu se radovat z maličkostí, mnohdy jako -náctka.

Ruce mám - asi z malého- dostatečně vytahané, takže brýle prozatím nepotřebuji. Takže vlastně, dítě nedítě, máme tu nádherně naklizeno. Stejně bych brýle nenašla, tak kdo by se s nimi hledal ;-D.

Hromadu štěstí v Novém roce :-)

1 0
možnosti
ZS

Dášo, s užíváním souhlasím na 100%!

Taky přeju krásný rok! A i ty další...

0 0
možnosti
Foto

Super! Všimla jsem si už na minulém srazu třídy, že se většině z nás zkrátily ruce. Někteří si na tuto chorobu z nějakého důvodu pořídili brýle, které použili pro průzkum jídelníčku a ihned odložili, aby mohli být okouzlování nebo okouzlovat (v tomto případě spíše mohly). Když jsme nad ránem zůstali v hospůdce jen čtyři, zjistili jsme, že na stole leží šestery brýle. Jo jo, brýle se bez brýlí špatně hledají. Ale nesměju se, už je mám taky, ale před zrcadlem je zásadně nepoužívám. Jo a zatím nestárnu, jen mi rostou děti ;-)

1 0
možnosti
ZS

Heli, nevím, kdy se to stalo, ale najednou z ničeho nic už mi ruce nestačily... Což se tobě určitě nestane;-)

1 0
možnosti
RE

Jo, to přesně znám:-) Jaru má oči bohu(žel)dík stále dobré. Co jsem u ní, tak je tady pro mě nechutný pořádek, zatímco pro ni nechutný...nepořádek. Darovala mě nové brýle a hned mi je sebrala....Do té doby byla pro mě nádherná ,,pětadvacítka.";-D:-)

2 0
možnosti
ZS

Ajaj, Jaru udělala velkou chybu...;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.