Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano lepší už to asi nebude, hlavně aby nebylo hůře: např. mám na mobilu uzamykání obrazovky podle svého data narození, jenže někdy si nemůžu vzpomenout, jaké že to je datum. Když se chci na něco podívat v detailu, musím odložit brýle, když se pak chci podívat na něco jiného vzdáleného pár metrů, potřebuji znovu brýle, jenže kam jsem je sakra.... atd. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Pavli, jak se říká, nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř;-):-)

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, já si někdy nemůžu vzpomenout taky na nějaké slovo, takže..

"Podej mi tóóó..no tamto...sakra...jak se to...no tó..." ..se mi stává dost často;-D

1 0
možnosti
ZS

Šárko, budeme si říkat, že není tak špatně, aby nemohlo být hůř;-)

0 0
možnosti
Foto

Ono by to stáří zas až tak nevadilo, kdyby se dařilo ráno vstávat bezbolestně. Ale zas ten pohled na svět jakoby pod vlivem antidepresiv za tu trochu bolesti možná i stojí.

Ať vám to pořád dobře běhá i v dalším roce. ;-)

1 0
možnosti
ZS

R^

Díky... vzhledem k tomu, že na Nový rok se mi běželo parádně, tak doufám, že i letošním rokem propluju v poklusu ;-)

I já vám přeju krásný rok, hlavně zdraví a ať to vstávání nebolí!

0 0
možnosti
MS

Manželský pár jde k lékaři se sklerózou. Potká je jejich známý a ptá se jich, ke komu chodí. Manžel na to: "Hele jak se jmenuje ta červená květina s ostny?" Známý: "Myslíš růži?" "Jo. Růžo jak se jmenuje ten náš doktor, ke kterému chodíme s tou sklerózou?"

1 0
možnosti
ZS

;-D;-D dobrej fór! Doufám, že takhle neskončím...

0 0
možnosti
Foto

Místo brýlí to chce kontaktní čočky - ty se nasadí jednou denně a pak už se nezapomenou. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nasadit si kontaktní čočky na blízko na oko, které do dálky vidí jako ostříž, znamená, že sice uvidí na blízko, ale jeho majitel patrně na ulici nerozpozná své přátele a pokud sedne za volant, pak raději ani nedomýšlet. Pro toho, komu se "nemoc krátkých rukou" připojila ke krátkozrakosti, existují sice čočky bifokální, ale jedině za předpokladu, že má správné zakřivení oka - jinak má i ten smůlu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jeden můj kamarád říkával: "ze všech věků, které kdy budeš mít - tenhle je ten nejmenší. Tak si ho užij" :-)R^

Janáček napsal Sinfoniettu když mu bylo 72. A jak zní mladě...

5 0
možnosti
ZS

Jasně. Honzo, Carpe diem! ;-):-)

2 0
možnosti
JP

J33a23n 73P89a43l14l93a89s

6. 1. 2016 0:39

Dobrý večer, mně se Vaše články líbí. Tedy... teď si na žádný nevzpomínám... a na který vlastně reaguji?

0 0
možnosti
ZS

Jestli Vy nemyslíte takovej ten... jak jsem tam psala o tamtom... nebo to byl ten... no taky si teď nemůžu vzpomenout;-);-D

Děkuji za přízeň!

0 0
možnosti

Zuzko, s tím polovičním člověkem se ztotožňuju. Mám to úplně stejně. Když nemám brýle na nose - paráda. Všechno je tak pěkné! Ale běda, když je na ten nos nasadím8-o

Ještě horší je to ale s tím věkem. V zrcadle se nepoznám - čumí na mě pořád nějaká zombie:-), ale duše je zralá na diskošku. Takovej diblík v posledním tažení:-/;-D

Pěkně si to pojednala!R^

2 0
možnosti
ZS

A proto, Marie, je tam ten konec... psaný pro tebe, pro mě a nám podobné...;-)

1 0
možnosti
OP

Já měla chytřejší kolegyni, než Ivana Trump. Ona měla prostě sedmnáct pryč a to nelze nijak zpochybnit :-)

2 0
možnosti
ZS

To je dobrá finta...;-)

Hezký večer!

0 0
možnosti
PB

..... to chce klíííd,- vono to má aj svoje výhody, s tem pamatovákem je to síla ve kšeftě,- ....... si možete koupit všecko na co si vzpomenete ! R^

2 0
možnosti
ZS

Petře, vy snad kopete za mého muže, prej: si možete koupit všecko na co si vzpomenete ! ;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.