Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak já už po třetí taky těhotnět nebudu, abych to vyzkoušela ;-).

1 0
možnosti

Ne? ...jak to tak sleduju, zřejmě díky mému blogu k populační explozi nedojde;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, já bojující a slabý, prohrávající.

1 0
možnosti

Pavle, nevadí, ještě není všem dnům konec ;-)

Přeju hezkou neděli!:-)

1 0
možnosti

Ty "děvky kutnohorské" jsou jako štěnice. Těžko se jich člověk zbavuje. Vím o tom své, protože než jsem s nimi definitivně skončil, vykonal jsem několik významných pokusů. Vždy jsem patřil mezi středně silné kuřáky (kolem 15 denně). Po dvou půlročních nekuřáckých epizodách, kdy jsem se vyloženě těšil, až zase podlehnu (:-)) se mi podařil majstrštyk, kdy jsem vydržel nekouřit 4 roky, ale po celou dobu mi to bylo líto, takže jsem nakonec s ulehčením podlehl a tím pádem pochopitelně zase pár let hulil, jako prokopnutá kamna. Definitivní zvrat u mne nastal až s končícím rokem 1999, kdy jsem se zapřisáhl, že od 1. ledna 2000 přestanu kouřit. Ale stalo se, že po jednom zvláště vyčerpávajícím pracovním dni, kdy jsem v práci končil kolem 21.hodiny a huba měl pálila po kvantu cigaret, které jsem za ten den vyhulil, jsem si řekl, že nebudu čekat na 1.leden a skončím h n e d.. To bylo 25.listopadu 1999. A od té doby jsem nevzal cigaretu do huby a už mi to není vůbec líto. :-)

1 0
možnosti

Troufnu si říct, že už máte vyhráno. Gratuluju!

Hezký večer!

0 0
možnosti
Foto

Jejda tady je odnaučených a bojujících R^ Já jsem většinou odnaučená a protivná, ale jsou drobné situace, kdy bojující a chybující ;-D

1 0
možnosti

Ivo, chybující jsme občas všichni... no a co;-)

Měj se krásně!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, chci přestat úderem čtyřicítky:-)) Ale mám pocit, že dopadnu, jako Ty před otěhottněním;-D

1 0
možnosti

Šárko, tak ti budu držet palce!

0 0
možnosti
Foto

Dobrá rada nad zlato, taková jednoduchá věc, nechápu ... že mně to už dávno nenapadlo;-DR^

1 0
možnosti

Jsem dobrák, ráda posloužím dobrou radou.

Karle, hodně štěstí na téhle cestě;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Jako myslíš, že když mi nepomohla dvě těhotenství, pomůže mi třetí? ;-)Vzpomínám si, že když jsem se kdysi v nemocnici vracela k životu, poznala jsem podle toho, že jsem dostala chuť na kávu. Že už to bude fakt dobré, mim došlo v momentě, když jsem začala mít nutkání opustit izolaci a dojít si na cígo. Předtím jsem na dva měsíce v podstatě zapomněla na jejich existenci.

1 0
možnosti

Helén, mám obavu, že kvůli odvykání kouření bys asi otěhotnění zkoušet neměla.;-)

2 0
možnosti

J90a88r90a 74R94a24n59k

15. 1. 2016 19:31

:-)ze dne na den....kdyz lahev francouzskeho vina byla 3.80 $ a krabicka cigaret 4.--. Dala jsem prednost sklenicce vina denne, zvlaste kdyz tvrdili, ze Francouzi netrpi srdecnimi infarkty;-)

2 0
možnosti

R^

Neumím si dát jen jednu skleničku, vždycky si naliji ještě další. Proto si raději láhev jen tak, i když mám chuť, neotevřu. Ale je-li příležitost, mám na mysli - pokud najdu příležitost - např. přijede dcera na víkend, psovi vypadne 1. zub a další velké události, svádím zbytek rodiny na scestí...;-)

1 0
možnosti

Přestat kouřit jde úplně lehce bez jakýchkoliv problému. Já jsem kouřilvíc jak 30 roků , ale jednoho dne jsem si řekl dost a bylo to. Bez jakýchkoliv problému jsem to zvládl a zvládam již víc než 20 roků . Cigareta mi vůbec nechybí . Stačí jenom chtít .[>-]

2 2
možnosti

Klobouk dolů, palec nahoru.

R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem tak nějak rád, že jsem nikdy nezačal. Na vojně to ale chtělo opravdu silnou vůli. Zuzko R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS