Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuizko pěkné zavzpomínání. Já ještě pamatuju, jak jsme dostávali kakao v malých skleněných lahvičkách k tomu brčko, které jsme opalovali na kamnech ve třídě. Pak přišlo ustřední topení a bylo po ptákách. Zuzko díky za vzpomínku R^

1 0
možnosti
ZS

Pavle, my už měli ve škole jenom topení. A v lahvičkách jsme dostávali mléko, inu, já žila na malém městě.

Pavle, hezký večer!:-)

1 0
možnosti
RE

Pamatuju, jak jsme se po hodině vždy vrhli k umyvadlu, které bývalo vždy vpravo od dveří třídy, vytvořili frontu a hltavě pili vodu přímo z hubice. Zajímavý, že jsme při tom nechytili žloutenku, tyfus, choleru a ani obyčejnou chřipku. S dnešními ,,hygieniky" by šlehnul už jen ten pohled;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Romane, převážně se mé vzpomínky na školní dětství pojí s pocitem žízně... já si náhodou dělala ze špinavých rukou mističku.;-)

1 0
možnosti

Ano, náležitě špinavá, smradlavá a vůbec humusácká houba na tabuli byla o přestávce velice účinnou zbraní ve válce s nepřáteli z páté bé...

1 0
možnosti
ZS

...že jo! I já slušná dívenka, skoro by se dalo říct šprtka, jsem byla nucena okolnostmi občas ji využít ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-DTo jsem už někde slyšela. Že bych znala nějakou učitelku?

2 0
možnosti
ES

Děti musíte mít rád, pane Březino...R^:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.