Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Vlastně mi všechny ty situace něco připomínají... Prckovi bylo asi 10 měsíců, vynesla jsem ho i s kočárkem před dům (tehdy naštěstí ještě činžák se sousedy), v tu chvíli se mi udělalo tak zle, že jsem se musela doplazit po schodech zpět do bytu. V koupelně se odehrála podobná scéna, jako jsi popisovala, jen dítě bylo venku. Hlavou mi běžely děsivé scénáře, po obličeji mi stékaly slzy... Zhruba po půl hodině jsem se nějakým zázrakem doplazila zpět a cestou jsem ještě neartikulovanými zvuky přesvědčila sousedku, že nutně musí se mno ven. Vědomí jsem ztratila až v momentě, kdy sousedka vzala z kočárku do náručí mé řvoucí dítě.

Jojo, vydržíme víc než člověk. A i když ten "můj" člověk je vcelku nezodpovědný, v podobných situacích se většinou naštěstí dokáže zachovat jako chlap. ;-)

3 0
možnosti
ZS

My máme opravdu hodně společného;-), nicméně mít děti alespoň opticky pod kontrolou a pod zámkem bylo určitě lepší, než tvá situace - dítě někde na chodníku... ufff!

Užívej si sobotu!

1 0
možnosti
Foto

Uf, ještě, že to dobře dopadlo!;-)

2 0
možnosti
ZS

To teda! Ani na jedné to nezanechalo nějaké viditelné následky;-)

Hezký víkend, Kláro!:-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji, Zuzko, že jsi narazila na toho pravého!R^

1 0
možnosti
ZS

Horste, děkuji a hezkou sobotu vám všem!:-)

0 0
možnosti
PL

Pěkně napsané.R^

Bůh věděl, proč stvořil ženu a věnoval tomu tolikčasu. Vznikla bytost pevná, která se ale umí zároveň ladně pohybovat. Ví, jak sevyléčit, když onemocní. Má jenom dvě ruce a přitom dokáže obejmout několik dětíi manžela najednou a to tak, aby je přešla každá bolest, ať na těle nebo naduše. Je měkká, křehká, něžná i jemná, ale zároveň silná. Dokáže nejenom myslet,ale také přesvědčovat.

Žena je prostě úžasná. Ta, kterou mám doma určitě.

6 0
možnosti
ZS

Pěkně napsanéR^

Děkuji vám, musela jsem to od vás opsat.

Vaše slova jsou moc krásná. Jen žena, která má vedle sebe krále, může být královnou. A ta vaše to tak má určitě. Děkuji.

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.