Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po dlouhé době jsem se dostal k četbě Vašeho blogu a opět skvěle napsáno :-)

1 0
možnosti

Ufff, slyšíte ten kámen, co mi spadnul ze srdce? Opravdu jsem si už o Vás dělala starosti.

Hezký večer!:-)

0 0
možnosti

V42l36a50s62t89a 26I23l16e32k

10. 2. 2016 20:30

S pokorou musím uznat, že opravdu vydržíte daleko víc než chlap;-D. Já naše děti moc nehlídal, ale jednou na to přece došlo. Žena kamsi musela a svěřila mi do péče naši několkaměsíční dceru. Rada zněla....nejradši je v postýlce, rozbalená bez plínek, dej jí nějakou hračku, ona se zabaví sama. Fajn. Splnil jsem a v klidu otevřel noviny. Když se žena vrátila, já pyšný táta, že jsem to dokázal, ji vítám. Pak nakounem do postýlky, dcerka byla opravdu moc hodná a hrála si......s takovými malými, hnědými kuličkami....

0 0
možnosti

Tyhle vonné záležitosti děti milují. Taky jsem zažila namatlané v postýlce, na špriclích, na zdi, ve vlasech, v puse a všude jinde v dosahu ročního dítěte... hlavně, že byl chvíli klid, že jo;-)

Mějte se príma!

0 0
možnosti

Je zlatíčko, jak jinak?;-D Měla jsem to stejný. Manžel neustále a poměrně dlouho mimo domov, kamarádky, co by studentky VŠ, ve škole, jiné měly své starosti se svými dětmi, sousedky každá kolem 80 let, takže také měly starosti hlavně samy se sebou a babičky desítky kilometrů daleko...a já jen přežívala silou vůle, že MUSÍM, protože mi nic jiného nezbývalo...a poté, když jsem danou situaci zvládla, jsem se z toho vypětí vybrečela. Postupem času nebyl na pláč čas a já najednou zjistila, že se z puťky stala poměrně zocelená žena ;-) A hlavně se Ti podepisuji pod názor, že člověk se stejně nakonec musí umět spolehnout jen sám na sebe...

R^

3 0
možnosti

My prostě, Miri, zvládneme nemožné.

Hezkou sobotu ti přeju!

1 0
možnosti
Foto

No, hlavně abyste si to pamatovala. Když zas nepojede auto tak lehnout na zem a nohy nahoru. ;-)

A jinak s těmi přístroji se to má tak, že moc dobře vědí, kdo je ovládá a koho mohou pozlobit a koho ne. ;-)

1 0
možnosti

Šmankote, Václave, lehat si na zem na silnici? Ne, to mě nikdo nedonutí!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzko R^ Baže, baba musí vydržet všechno. ;-D Nicméně stav - nesmím omdlít, nesmím omdlít - vleže znám z jisté doby dost dobře. ;-D

1 0
možnosti

Ivo, je to v hlavě, viď;-)

2 0
možnosti

Zuzko, na to se snad nedá napsat nic duchaplnějšího než, že tvůj muž je velká opora, a taky hrdina:))) A ty ho tak jako doplňuješ:)))))))

Pěkně jsi ten "krvák" v koupelně popsala. Muselo to být úděsné i pro tu odpovědnost za "cizí" dítě.

1 0
možnosti

Do smíchu mi tehdy opravdu nebylo, ale zase doufám, že dnes dokázala historka pobavit...

Děkuju, že jsi našla chvilku na můj blog:-)

1 0
možnosti

..... mi taky bylo jednou špatně,- hóóódně špatně mi bylo, taky sem upadl, celkem sem upadl 2x a jednou málem, aj na ten retich sem sa doplazil (taky to nebudu popisovat),- ...... sem se teda zrovna nestaral vo děcka, vony se kupodivu staraly vo mě a chechtaj se temu dodneška, - enem hraběnka se tenkrát nějak nesmála, na dva dny ztratila řeč a dokonce ji srostlo vobočí jak se mračila,- hrůůůůza !

3 0
možnosti

;-D;-Ddocela chápu, že jí nebylo do smíchu;-)... ale zase, když to bylo jenom jednou, to se dá vydržet:-)

1 0
možnosti

Uff, tak to jsem nikdy nezažila. S dítětem jsem dodělávala školu a k tomu se pěkně vyvalovala, protože jsem měla fůru času.

1 0
možnosti

Anežko, dodělávat školu a k tomu dítě, to muselo být leháro;-);-D

1 0
možnosti

Jsme nadlidi. Bohyne ;)

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.