Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... vod jistý doby miluju úředníky, těším se na ně,- teda nééé že bych to vyhledával a nééé všeci sou tupci,- ale ty ksichty, házení ofinou a oči v sloup si vždycky řádně vychutnám,- stačí malý zaklínadlo : " Sim Vás, zavolejte mi Vašeho nadřízeného !",- .... a jízda začíná ;-D! R^

1 0
možnosti
ZS

To si zapamatuju...;-)

Užijte si víkend!

0 0
možnosti
Foto

J87a60n47a 56M81a53j37o24v25á

12. 2. 2016 15:18

Manžel mi vyměňoval řidičák s plnou mocí, půjde to určitě i u vás :-).

A neboj, jednoho krásného století se k tomu propojení registrů dopracujeme :-).

1 0
možnosti
ZS

Jani, už si to vyřídila. Já mám pocit, když to tady čtu, že ti úředníci pořádně neví, tak se kryjí...

Užij si víkend!

0 0
možnosti

Ale no tak, Zuzko! Stačí si to přečíst na kterémkoliv webu:

Žádost o výměnu ŘP musí vyplnit dotyčná (pozor, nesmí být přeložená - ta žádost), pokud ji nepodává sama, musí být ten podpis úředně ověřen. Podat žádost může na daném úřadě kdokoliv s plnou mocí (neověřenou), Vyzvednout taky, ale tady už musí být plná moc opatřena ověřeným podpisem. Takže to není tak strašné, jak se nám tady snažíte namluvit. ;-)

0 1
možnosti

Samože musí při vyzvednutí nového ŘP odevzdat ten starý.

0 0
možnosti
PL

Máte bohužel pravdu. R^ Podobný názor jsem si dovolil říct před několika lety na magistrátě, a když o tom tak přemýšlím, tak se toho moc nezměnilo. Dokonce jsem to také jednou "psychicky" nezvládl na jednom úřadě a použil slůvko "buzerace" a to jsem si vyslechl - hrozba žaloby, pokut a podobně. A já jsem chtěl jenom říct, že úřady by měly být propojené a tudíž nechápu proč musím nosit neustále kopie (i ověřené) z různých registrů.

2 0
možnosti
ZS

Díky za návštěvu blogu a hezký víkend.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.