Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych zas docela i věřil, že ten váš řidičák prověřovali v nějaké papírové databázi, kterou s sebou vozí v autě. Co jinýho by tak s ním mohli takovou dlouhou dobu dělat?

1 0
možnosti
ZS

Možná potřebovali nějak zabít nudu...;-)

0 0
možnosti
Foto

A to nechtějte vidět ten úřednický tanec, když ,nedejbože, v Praze ztratíte doklady. Rozhodně neříkejte po pravdě, že vám byly odcizeny, protože to hned začne křížový výslech kde, v kolik přesně hodin a málem i kdo to udělal a posílají vás na policii a od čerta k ďáblu, atd. Jen jednou jedinkrát to proběhlo hladce, to když jsem byla v osmém měsíci. Vlídně se na mne smáli a za pět minut byly náhradní doklady hotovy. Asi se báli, abych jim tam mezitím neporodila. (Ono mezi námi je úřední jednání taky někdy jako porod). :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

To už jsem taky slyšela, Pavli, jako by snad krádež dokladů někdy někdo vyšetřil.;-)

Ale že to bylo milé, když se tak báli, abyste jim tam neporodila. Z čehož plyne poučení, při kontaktu s úřadem je nejlepší být těsně před porodem. Což se mě už asi nepoštěstí.;-)

Hezký víkend!

0 0
možnosti
Foto

:-)Zuzko, úplně chápu tvé rozhořčení, ale ono to fakt nejde, věř mi, vím o čem mluvím. A poslední to může ovlivnit právě ten úředník, co je všude už tradičně za toho neochotného protivného buzerujícího vola. Kdyby to, co píšeš šlo, první komu by se opravdu ulevilo, by byli právě ti úředníci. A k těm platům, viz příspěvek dole. Kolik myslíš, že berou čistého třeba ty holky na registru vozidel? Ono se dobře nadává (taky to dělám a taky mě pruděj), ale je dobré si o tom i něco zjistit. Měj se a pěkný víkend.

0 0
možnosti
ZS

Lído, to máš naprostou pravdu, souhlas...;-)

Jenže v dnešní době, kdy o tvém každém kroku může kdekdo vědět, mi to opravdu přijde jako zbytečné šikanování občana. Psal mi jeden čtenář, že občanku si můžeš vyřídit kdekoli, to samé živnostenský úřad... tak kde je tedy zakopán pes?

I tobě přeju hezký víkend!

0 0
možnosti
ZJ

... a to já - jak starej moula - jsem se kdysi po rozvodu, poctivě přihlásil k trvalému pobytu do nového bydliště, poctivě - mně všem známým - úřadům změnu nahlásil a přesto mě exmanželka několik let bombardovala doručenou poštou na mé jméno v mém bývalém bydlišti:-P!

1 0
možnosti
ZS

Předpokládám, že vaše ex na té stejné adrese zůstala bydlet;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RE

Jo, lidi se musej udržovat v neustálym napětí, protože jinak by nám co? Jinak by nám zvlčili!..;-D

1 0
možnosti
Foto

Podobně si taky užívám občas výlet do místa svého trvalého bydliště, když potřebuji navštívit toho či onoho milého úředníka nebo milou úřednici. Díky tomu mám, aniž bych o to nějak převratně stál, relativně dobrý přehled o tom, co se v mém stále ještě trvalém bydlišti, ve kterém už hodně dlouho nebydlím, za ty roky postupně změnilo. ;-)

1 0
možnosti
ZS

Martine, není nad to, když člověka okolnosti donutí k tomu, aby si udělal výlet.;-)

1 0
možnosti
JM

Napsali mi ze Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR, kde jsem už dvacet let, že mne pořád evidují jako uchazeče o zaměstnání, poslali mi tiskopis, abych uvedla, co jsem do kdy byla a od kdy co jsem. Měla jsem jim k vyplněnému tiskopisu přiložit doklady. Takže jsem absolvovala výlet na úřad práce pro doklad o tom, do kdy mne evidovali, přiložila fotokopii rozhodnutí o přiznání starobního důchodu. No jo, nějak se zpmv dozvěděla, že jsem uchazeč, proč už neví, že nejsem uchazeč? Navíc je to vše v režii státu, úřad práce i důchodové, prostě na palici.

1 0
možnosti
ZS

Něco takového by mě zabilo, jsem úplně na prášky, pokud mám navštívit úředníka. Dokonce se mi zdá, že je to horší než návštěva zubaře či gynekologa... uff, je to fakt na palici!

Hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Úředník jenom chce, aby dcera přijela pobýt s rodiči. ;-)

Centrální registr existuje, ale používá se k udílení pokut -já jsem takhle dostala vyrozumění o pokutě, kterou jsem měla zaplatit živnostenskému úřadu za to, že jsem mu nenahlásila změnu bydliště. Toto vyrozumění mi pochopitelně přišlo na onu adresu, kterou jsem nenahlásila.Já tu změnu tedy pochopitelně nahlásila, ale jenom na finančák, na zdravotní pojišťovnu a na sociálku - a to je málo.

Ale úřednice byla shovívavá a nakonec mne nechala zaplatit jen tu jednu pokutu a odpustila mi, že jsem nenahlásila ani to, že jsem se vdala. Slíbila jsem jí, že za to, jak má doré srdce, jí z příští svatby donesu výslužku.

2 0
možnosti
ZS

Úředníci by si asi přáli, abychom se nestěhovali, nevdávaly, neženili, a vůbec se vyvarovali veškerých změn, pak by to měli bez práce...

Centrální registr jako nástroj na pokuty je velice důležitý a my bychom si z toho neměli dělat holubník a potažmo legraci...

Zdravím k vám na sever!

2 0
možnosti
Foto

R^ Hlavně že na registr. značku auta lze za deset tisíc nechat vytisknout bezmála cokoliv... Hezký víkend celé roztroušené rodině!!

1 0
možnosti
ZS

Že jo, Horste!

A Tvojí rodině posílám pozdravy!

0 0
možnosti
Foto

... "česká uržedník, toprá uržedník" ... ostatně kam bychom přišli, ... teda pardon, co to plácám, kam by všichni šli a co by dělali, kdyby se vše zjednodušilo, požívala se nejmodernější technika, registry, propojení a pod. a kdyby to vše fungovalo ... nedej bóže nějaký elektronický volby nebo něco podobnýho ... he, co by všichni ti lidičkové pak dělali ? ... a co by dělal spokojený, nebuzerovaný ... z úřadu na úřad honěný občan? Měl by zbytečně moc času a přemejšlení ... to byste milá paní Součková přeci nechtěla, nebo jo?;-DR^R^

1 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D... chtěla... jsem snad moc neskromná?;-)

Nevím proč, ale mám takový mlhavý pocit, že kdyby pobírali dávky místo platů (a klidně ve stejné výši), vyšlo by nás to levněji.;-)

Hezký večer vám přeju!

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.