Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl by mít raději diagnózu otřes mozku po úderu vycpaným syslem.R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Jak si je vychováme, takové je máme. Škola za to fakt nemůže. Argumentům, že někteří kantoři nejsou kantoři moc nerozumím. I kantoři jsou jen lidi (ne nadlidi prostí jak fyzických tak charakterových chyb). Dle zákona kantor nemá právo ani na totálně nezvladatelného spratka vztáhnout ruku. V pořádku. Ale jaké právo má nezvladatelný spratek vztáhnout ruku na kantora? Možná, že by mohlo být rodičům nezvladatelných spratků odebráno právo posílat taková děcka do státních škol, povinně by si je měli vzdělávat doma sami, ať ví, zač je toho loket! Možná mne někdo zkritizuje za takto radikální názory, ale vím o čem mluvím - jsem taky úča. :-(

7 0
možnosti
ZS

Pavli, já tě rozhodně kritizovat nebudu...

Zítra je pátek;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

A úplně na začátku tomu dobře posloužila "oslovská "lavice a rákoska, někdy i školní ukazovátko. Tím dostávali ti největší lotrové na stupínku před celou třídou potupně na zadek. To bylo určeno na ty, co lhali, chodili "za školu", stříleli prakem po vrabcích, kameny sráželi "talíře" se sloupů vysokého napětí. A nikdo si z těch provinilců nedovolil doma stěžovat na kárajícího pedagoga, dostal by ještě přidáno. Když učitel poslal žáka "do ředitelny", nebo pozval rodiče do školy - bylo už opravdu "hodně zle"... To si každý malý zlobivec pořádně rozmyslel. Nikdo z nás po těch časech samozřejmě netouží, ale trochu víc přísnosti by dnešní mládeži neuškodilo...R^:-/

3 0
možnosti
ZS

Přeju Vám hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, jak já jsem vděčnej za to, že jsem tu a tam dostal pohlavek, jsem vděčnej, že jsem si doma nedovolil žalovat, protože bych dostal další. Jenomže v tomto jen není. Naše společnost je nemocná- v hodnotách, v pokoře. Stačí se podívat jak se k sobě chováme. Tohle jsou důsledky systému. Jsou to i důsledky toho, že ne každej kantor je kantor.

2 0
možnosti
ZS

Pavle, díky za komentář. Souhlasím - škoda rány, která padne vedle...

Hezký čtvrtek!

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem měl mezi svými spolužáky takové ty grázlíky, co jim rozumu nebylo dáno, ale o to víc dostali drzosti a potřeby se předvádět. Ovšem tehdy bylo každému jasné, že jsou prostě tupí. Neexistovaly desítky diagnóz a nikdo z pedagogů neměl potřebu s takovým grázlíkem zacházet jako s vzácnou skleněnou vázou z 16. století.

Oproti tomu jako učitel jsem měl takového grázlíka v jedné třídě. Byl sice jediný z 35 žáků, ale svým chováním dokázal rozhodit každou hodinu. Spadl mi Kalousek ze srdce, když ho po několika měsících převeleli do o něco zvláštnější školy.

4 0
možnosti
ZS

... nikdo z pedagogů neměl potřebu s takovým grázlíkem zacházet jako s vzácnou skleněnou vázou z 16. století... bomba, Martine!

Díky za super komentářV

2 0
možnosti
Foto

J55i33ř69í 83L54i92b75e56r

17. 2. 2016 23:26

Tak trochu mi mluvíte z duše. Maje syna s ADHD, byť je mírný, byť se ve škole snaží, jeho výsledky postihuje celá klasifikační stupnice, s převahou vyšších čísel. Jsou dny, kdy neví zcela základní věci, jsou jiné dny, kdy žasnu, co všechno umí. Nemám sebemenšího tušení, jak se toto dá objektivně zhodnotit...

2 0
možnosti
Foto

J53a77n60a 26M27a30j90o31v65á

17. 2. 2016 23:54

Znám. To se dá jen přežít a umravňovat, seč to jde. Vyroste a budete na to vzpomínat s lehkým úsměvem.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, píšeš mi z duše...R^

2 0
možnosti
Foto

R^Igor Hnízdo je totiž skvělej.!.. ale to teda ne kvůli rákosce... Ale skutečně kvůli tomu, že jde příkladem a že umí zmámit příkladem ty ,,dobré,, ctít... i když trochu lže... Je věk, kdy má dítě v něčem věcem věřit podobně jako na Ježíška... úsudek, kdy pak má na to -vidět i negativa , mu pak lze vysvětlit a podpořit jej v přemýšlení. Takže já si zpátečnicky myslím, že zjevování pravd (internet)),kde se děti pořád živí odmalička negováním a argumentem na všechno jako starý mladý - vlastně takový pohrdání.. avim to nejlíp - prostě má svůj díl viny.

Miluju ubrečenýho Rosenheima , když hranice s Janem vzplála;-D

4 0
možnosti
ZS

R^napsala jste to moc pěkně, díky!:-)

3 0
možnosti
ZJ

...tuhle jsem něco podobného napsal v diskuzi pod jakýsi blog - už vážně nevím jaký, skleroza je na postupu - a PĚKNĚ jsem to ,,slíznul". Na Vás si diskutující jaksi moc netroufají ;-)!! V umetání cestiček svým potomkům je spousta rodičů neuvěřitelně vynalézavá!! Zle se jim to ale jednou vymstí. Kdysi se říkávalo: Ohybaj mňa mamko, dokud som ja Janko, až ja budem Jano, neohneš mňa mamo!

3 0
možnosti
ZS

Choďte sem, my tu máme s diskutéry fajn atmosféru;-)

3 0
možnosti
Foto

Lenost nevím, jak se oficiálně jmenuje.;-D Zato už existuje diagnóza na levost. Za mého dětství to bylo prostě nemehlo, později skrytý dyslektik, dnes už je to samostatná škatulka...

2 0
možnosti
ZS

R^;-D...prý prokrastinace, jsem se tady dozvěděla.

Mějte se!

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.