Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My, holky ze Stanice Šedesát, posíláme zdravici a podepisujeme Tvé provolání, Zuzko. Jen upozorňujeme, že v dalším levelu čas ubíhá ještě rychleji a tělo tu a tam stávkuje... O to větší je radost z přežití! :-) Tobě, filosofko s mladým duchem: R^!!

3 0
možnosti
ZS

Šárko, zdravím Tě do stanice Šedesát, jak se zdá, budu tam coby dup. Počkej tam na mě.:-)

0 0
možnosti
MH

Krááása, ten Váš dnešní blog, přímo krása nebeská. Vzpomínám, že když mamka ve svých čtyřiceti zahlásila, že si jde sednout někam s holkama, tak jsem málem upadla. S holkama?! V JEJÍM věku?! A nyní, o 30 let později, plně chápu i svou susedu, čipernou sedmdesátnici, že jde s holkama někam "na rajz".. Prostě ať nám je, kolik chce, jsme stále ty holky.. A je skvělé si to užívat a ten volný čas je bonus, dar navíc.

I šediny vítám, alespoň mne nikdo nezdvihá v MHD ze sedačky ;-). Prostě jiní lidé za melíry platí a já získala další bonus - mám je zdarma :-)

4 0
možnosti
ZS

R^...krásně jste to napsala, díky!V

0 0
možnosti
Foto

Také jsem se "toho času" trochu bála, ale zbytečně. Je to super čas, řekla bych dokonce, že někdy ještě mnohem lepší než mládí ...:-):-)

2 0
možnosti
ZS

Jak jsem tak nad tím přemýšlela, nechtěla bych čas vrátit, ale chtěla bych, aby se zastavil... :-)

Hezkou škaredou středu!

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív zdravím a děkuji za pobavení jsem sice kousek přes padesát, ale když udělám v práci dřep tak kolegyně nevěřícně kroutí hlavou a to jsou o pár pátků mladší. Taky mi nějak ty děti vyletěli a já ten úprk let nějak nestíhám:-) Tak ještě jednou díky:-)R^

1 0
možnosti
ZS

My holky nad padesát víme;-)... díky!

0 0
možnosti
PB

....jóóó, padesát jařin,- krásnej věk !,- teda když člověk vidí, když slyší, žvejchá vlastníma kelcnama, nemá vychýlený plotny, tlak 220/50, u postele ibalgin, psí sádlo, hemostop a pod jazykem nitrák,- .............. a vo čem že ste to vlastně psala V?!

3 0
možnosti
ZS

R^...já vlastně už ani nevím, Petře, ale to je fuk... hlavně že jsme!

0 0
možnosti

Zuzi, bezvadně napsané! Víc k tomu dodávat nemůžu, ozvu se za 13 let ;-)

Ale mám-li zhodnotit svůj život "něco mezi třicítkou a čtyřicítkou", jsem poměrně spokojená:-) Tak nějak jsem zjistila to, o čem píšeš, že nemá cenu přemýšlet o lidech, co ti škodí, lepší je věnovat se těm, na kterých ti záleží..a kupodivu se mi to osvědčuje, zatím..

1 0
možnosti
ZS

R^že jo, máš přede mnou náskok, Miri. A ráda tě vidím!:-)

0 0
možnosti
SH

Je to tak. Konečně máme čas i na blog, a ten Váš je přínosem i pro nás.

1 0
možnosti
ZS

Děkuju a jsem ráda, že jste si mé psaní našla.

0 0
možnosti
Foto

K22a94r74e44l 31M71á43d43l79e

23. 3. 2016 15:56

Moc hezké. Něco je individuální, něco všeobecně platné a přímo unisex. Já ve svých už blíž k 60 než k 50 se ztotožňuji s většinou článku. Dokonce jsem si zažil svou první krizi středního věku taky v pětadvaceti. I když u mne to nebylo šedivým vlasem. Zažil jsem červen snů. Dva týdny povodňová brigáda v našem (Centrotex) skladu koberců v Náměšti nad Oslavou. Osm hodin odbahňování, ale potom alkohol, sranda, volná zábava.... Následovaly dva týdny na er-ó-háckém táboře. Můj první tábor v životě. Praha měla kvůli spartakiádě prázdniny už od půlky června a podniky přidávaly jeden turnus táborů. Na běžné tábory jezdila stabilní parta skoro profíků, na tenhle mimořádný turnus ukecali několik nás úplných nováčků. Šlo mi to, děsně jsem si to užíval.

Pak přišel červenec, rodina na chalupě, já do práce a večer zedničit na úpravách v bytě, no to byly najednou splíny, že už mám v životě všechno za sebou a už čekám jenom na smrt.

(Potom se to zase zlomilo k lepšímu, ale to už by mi nestačil počet znakůpro příspěvek.)

1 0
možnosti
ZS

Díky za příspěvek, na který málem nestačil počet povolených znaků. ;-)

0 0
možnosti
MH

Skvělé, pozitivní, děkuji za napsání a zveřejnění tohoto blogu

3 0
možnosti
ZS

Já děkuji za vaše slova!

0 0
možnosti
JF

J11a56n 14F71r60o64l75í54k

23. 3. 2016 15:00

Pěkné psaní, moc jsem se pobavil když jsem četl ty hlášky dětí. Tak nějak jsem si vzpomněl na doby dávno minulé a to jsem prosím chlap a šlo to často mimo mě k mé ženě, tedy kromě žádostí o peníze a záležitostí, které většinou plní muži. Rád Vás paní Zuzano čtu.R^

3 0
možnosti
ZS

Děkuji moc. Je vidět, že máte vybraný vkus;-)

Hezkou škaredou středu!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.