Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

je mi 52 a ctu to na lavicce v parku.a sem zamilovanej a uz taky neresim kraviny a tesim se na lidi a pribehy. Takze stejny - jen nenosim ani kratkou sukni, ani culik. Moc hezky napsany, Zuzko

0 0
možnosti
VI

V71l33a18s92t93a 67I70l93e34k

31. 3. 2016 21:13

Sice je článek o holkách, ale my kluci to cítíme stejně:-). Děti dospěly a my máme čas zase jen pro sebe. Našim potomkům už se tohle nestane. Dnes už na děti nespěchají a jen si užívají. Pak se budou starat až do důchodu. A my už nemusíme......hurááá

0 0
možnosti
HK

Zuzi, krásný článek. Mám to do této stanice ještě pěkný kus cesty, ale až tam dojedu, už budu alespoň vědět, kudy z nádraží. :-) :-)

1 0
možnosti
ZS

Hani, co ti budu povídat, dnes si myslíš, jak je to daleko, párkrát se vyspíš a najednou jsi tam;-)

Díky za návštěvu!

0 0
možnosti
ZS

Tak se máš na co těšit, Kájo!

Hezký zbytek Velikonoc!

0 0
možnosti
Foto

Nenápadně se opožděně přidávám ke karmařůmR^

0 0
možnosti
ZS

Horste, díky a hezké Velikonoce!

0 0
možnosti

Zuzko, tak toto jsi napsala naprosto skvěle. A můžu tě ujistit, že mě se líbil průjezd i dalšími stanicemi. A i teď, kdy jsem o "něco" dál než ty, si vůbec nestěžuji, a hodně mě cokoliv baví. Jak píšeš, užívám si každý den. Dokud člověka nezradí zdraví, není důvod k pesimismu. Jen ten čas by mohl trochu přibrzdit, a nehnat to tak.

Moc hezký blog! Dík!:-)R^

2 0
možnosti
ZS

Děkuji ti za ta slova. Tušila jsem, že ani do budoucna není důvod stahovat předem kalhoty, a ty jsi mi příkladem...díky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě sice do stanice Padesát chybí ještě pár zastávek, ale těma projedu rychleji, než se naděju. Ráda bych byla v padesáti taky v takové pohodě jako Vy, ale to samozřejmě záleží jen na mě. Máte pravdu v tom, že čím je člověk starší, tím méně řeší neřešitelné a hned je o pár kilo starostí lehčí. Díky za skvělou zprávu, že život v padesátce nekončí a že je pořád na co se těšit. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Pavli, správně, máme to ve svých rukách a záleží jenom na nás...

Díky za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

R^ Jo Zuzko, je tu fakt dobře ;-D

1 0
možnosti
DS

Zuzko, super, díkyR^ Dvacítku jsem probulela, ve třiceti jsem (s malými dětmi, ale vzhledem k tehdejším rodinným okolnostem) se cítila stará a měla jsem pocit prázdného hnízda. Teprve od čtyřiceti se cítím obdobně, jako popisuješ tu svou stanici... zpátky ni krok! Protože sebevědomá, naplněná, cením si každého aspoň trochu fajn dne. Nechápala jsem, proč se mě každý ptal, jak se cítím, zda mi to není líto. Nebylo. A Ty jsi mi vlastně nastínila, jak prima bude ta další dekáda. Děkuji a přeji krásné užívání i Tobě:-)

3 0
možnosti
ZS

R^Dášo, ty si umíš dnů užívat;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi.

Já se snad na tu -sátku začnu kvůli tobě těšit:-)

Když jsem slavila třicetiny, říkala jsem si: pořád jsem ještě mladá, až budu mít 40, budu na odpis. 40 mi bude za necelé 3 měsíce a já se na tu oslavu docela těším;-)

Kamarádka, která je o 12 let starší říká, že po čtyřicítce si začnu teprve pořádně užívat. No..s tříletým klukem...nevím, nevím;-D

2 0
možnosti
Foto

čtyřicetiny jsem slavila snad 5 měsíců v kuse...jooo, to bylo léto...;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.