Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na blackoutu mám nejradši první fázi: dobrodružnou hru "Hledáme baterku" :-)R^

3 0
možnosti
FF

.....jsem začal běhat, Zuzko...po večerech....běhám i do schodů, do kopce....na rovince uběhnu sice jen kilometr a mám dost, a také se zatím nedostavilo dost endorfinů, abych běhal pro radost...ale možná tak vyzraji nad blackoutem;-)

Mimochodem, vůbec nerozeznám, kdy jde o nejnovější model chytrého telefonu;-D

1 0
možnosti
ZS

Zdá se, že máme hodně společného, Františku!

Držím palce, endorfiny přijdou, jen vydržet...;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky pamatuju. A bývalo to tak často, že baterka musela být vždy na jednom místě, abychom se nepřerazili při jejím hledání a na kredenci byl pohotovostní svícen. Když se naši dost vynadávali (i na režim), zpravidla následovalo to, co popisuješ, Zuzko. Já na černých hodinkách vyrostla...:-) ToběR^

1 0
možnosti
ZS

Šárko, díky a hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si na jeden konkrétní výpadek. Zrovna běžel premiérový díl legendární Nemocnice na kraji města. V jednu chvíli cvak a tma. Do tmy se pohroužilo celé město. Nebo aspoň jeho viditelná část. Během několika málo minut byly balkóny široko daleko obsazeny občany, kteří se snažili zahlédnout, jestli už se někde svítí. A jakmile se rozsvítilo, prchali zpět k televizorům. A než televizory naskočily, na další hodinu zhaslo. ;-)

0 0
možnosti
ZS

Jj, Dietl, ten uměl národem zahýbat. To snad už později dokázala jen Esmeralda, která mi ovšem nějak unikla, ale vím, že se o ní všude mluvilo. Nebo snad Dallas?;-)

0 0
možnosti
Foto

Za mého dětství se občas stalo a ustáli jsme to. Jen se vždycky ukázalo, že baterky mají vybité baterky.;-D Teď mám z každého výpadku stres. Doma nemůžu nic dělat a v práci to k tomu ještě musím řešit.;-)

1 0
možnosti
ZS

Baterky a vybité baterky, to je kombinace, Klárko;-)

0 0
možnosti
Foto

Víš, co mi to úplně šišatě připomnělo? Rozpaky kuchaře Svatopluka a to, jak se hlasovalo svícením, jak má seriál pokračovat a co má Kuřátko udělat. Lítali jsme po bytě a rozsvěceli žárovky jako blbí a běhali k oknům, jestli svítí i ti ostatní :-) :-) :-)

2 0
možnosti
ZS

Vidíš, Jani, ani jsme nepotřebovali mobily, úplně jsem na to zapomněla...:-)...díky za připomenutí.

1 0
možnosti
VI

Je to pravda, užívali jsme si to. Na to, že elektřina je stará sotva sto let, jsme na ní naprosto závislí. Není něco špatně?

1 0
možnosti
ZS

R^...pravda je na vaší straně...:-)

0 0
možnosti
PB

..... vona taková tma má neuvěřitelný kouzlo, žejo,- sme šli celá familija vždycky na kutě a za devět metrů nás bylo vo jednoho víc ! R^

2 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D...tak tohle u nás nějak nefungovalo, možná proto, že jsme šli na kutě, až když rozsvítili;-D

0 0
možnosti
Foto

Jé, já jsem milovala "černé hodinky"! Hráli jsme celá rodina slovní fotbal nebo tichou poštu, a když byly svíčky, tak i kanastu. Kolikrát jsme pak nechali schválně tmu ještě dlouho po tom, co to nahodili. ;-)

4 0
možnosti
ZS

Podobnost čistě náhodná.:-)

2 0
možnosti
Foto

Život bez elektřiny by byl dost na baterky, a i ty by se dříve či později taky vybily. Černé hodinky si z dob mládí taky trochu pamatuju, ale to už je pravěk. Kéž by k ́blekblejtu ́ nikdy nedošlo, ale člověk nikdy neví... Možná by součástí každé domácnosti přeci jen měla být zásoba svíček nebo loučí. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Bez elektřiny si už dnes nekoupíme ani rohlík... takže svíčky to nejspíš nezachrání ;-)

Prý pravěk ;-), co mám říkat já;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.