Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Němá žena- chlapův sen;-D

Ale přeji ti brzké navrácení hlasu, ať si zas doma moc na to nezvykaj;-)

2 0
možnosti
HK

Zuzi, držím palce, ať to přejde. Nikdy se mi to nestalo. Ale když už nemůžeš ;-O, tak piš, protože právě včera jsem dočetla Tvou skvělou knihu a pokukuji do čeho se pustím teď. :-)

1 0
možnosti
ZS

Hani, tak zatím čti aspoň ten blog;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo to znám, nejhorší je když mne to postihne v práci (škola), to se ze mě stává úča pantomimy, no ještě že mám při ruce tabuli. Ale zkuste pantomimicky zkoušet, to prostě nejde! :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Pavli, mám jedinou otázku -- jak dlouho to trvá? (cca?):-)

0 0
možnosti
Foto

Mě to potkalo před pár lety. Ráno jsem mluvil normálně, dopoledne chraplákem Dalibora Jandy, odpoledne jen chrčel a večer jsem jen vydával zvuky jako pískací hračka, což bylo zdrojem veselí pro kolegy.

0 0
možnosti
ZS

Martine, já už nevydávám ze sebe ani tu pískací hračku... abych nebyla zdrojem veselí, vzala jsem si dovolenou. Jak dlouho ti to trvalo?

0 0
možnosti
PB

..... nechcu panu domácímu kazit radost, když už ste tak pěkně voněměla,- tak enem mezi nama,- čaje, medy, citrony aj heřmánky možete, sice po tem slejzaj nehty ale ináč to neškodí,- .....mosite přejít na trochaj tvrdší tekutinu,- SLIVOVICA je masakr ! (a když to nezabere,- pak v rauši se to aspoň dobře snáší) ;-)

2 0
možnosti
ZS

Díky za radu, matně jsem to tušila... mám ji pít nebo kloktat?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DS

znám, znám, Zuzi. Mně jeden rok hlas opustil těsně před prázdninami. Pocítila jsem to nejen já jako samoživitelka (i moje děti pookřály), mí kolegové, nadřízení i studenti v práci (tam jsem dostala vynadáno, že si ničím svůj pracovní nástroj... mysleli asi tím, že dýchám), ale i můj pěvecký sbor. Měli jsme totiž nasmlouváno několik koncertů, mj i Rybovu Mši Vánoční, já jsem, aby to bylo zajímavější, soprán. Takže ano, ze srdce Ti přeji, aby ses stala zase slovního projevu schopným členem naší společnosti R^VR^

1 0
možnosti
ZS

Dášo, joj... já si dnes vybírám dovolenou a doufám, že to odejde, vlastně spíš přijde. Jak dlouho ti to trvalo? Pokud déle než tři dny, jdu se zavěsit do průvanu...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.