Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj hlas každý ze známých okamžitě pozná, a dokonce i z těch, které znám jen krátce. A je to těmi nekonečnými bolístky v krku, které jsem zažívala v dětství - časté nachlazení a přecházení jejich následků. No nic, Mírně zastřený hlas je dnes málem módní, protože je odlišný od jiných, někteří zpěváci, nebo herci, si z toho udělali byznys. Jsem s ním spokojena, i když v dětství mě to často trápilo... R^:-)

0 0
možnosti
ZS

Já už mluvím, i když mám pořád chraplavý hlas...

Ve třetí třídě ZŠ je holčička, která má hlas stejně chraplavý. Je to takový drobeček, ale když promluví, mám pocit, že to nemůže být ona... Možná je na tom stejně jako vy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Také jsem to zažila. Jako vedoucí brigády jsem jela den předem zkontrolovat ubytování a domluvit se s vedením JZD na podrobnostech. Ráno, po přespání, jsem se vracela do Olomouce pro brigádnice. Na nádraží jsem si chtěla koupit jízdenku- a nešlo to, hlas mě zcela opustil. Vrátil se až před koncem brigády, ale vrátil se. I Váš se vrátí.:-)

1 0
možnosti

ještě, že máme ten blog, kde se aspoň můžeme nahlas ze všeho vypsat, co? ;-DR^

Zuzi, vycucej si Panthenol a vypij Celaskon..vím, co píšu...manžel mi to vždy schovává, když přijdu o hlas...ví proč...;-D

2 0
možnosti
ZS

Miri, díky za radu, dnes jsem už ze sebe vyloudila zvuk - je to sice pořádný chraplák, ale je to zvuk... takže se už snad blýská na lepší časy...;-)

0 0
možnosti
Foto

No,ukecaní mají bez hlasu celkem problém ;-D R^

1 0
možnosti
ZS

Obzvláště, je-li hlas jejich pracovní nástroj.:-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě nejsem jediný, Zuzko, kterému se napsané líbíR^

1 0
možnosti
ZS

Horste, i když to není nic veselého, napsala jsem to, aby se čtenáři trochu pobavili:-)

Díky!

0 0
možnosti
DV

D77a78v67i36d 13V92l17k

11. 4. 2016 18:21

Ono je to sranda, když je to jen chvíli, ale já půjdu řezat štítnou žlázu a tam je Asi 5% šance ,že o ten hlas přijdu opravdu.A já se mluvením žiivím.Obchodník bez hlasu je invalida;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide,držím Ti moc palce, ale tvůj vlčí anděl tě ve štychu nenechá, věř mi;-):-)R^dobré to bude

1 0
možnosti
Foto

;-(Na viry nic moc nepomůže, jen klid a čas. Tak ať vám to netrvá moc dlouho!;-)

1 0
možnosti
ZS

Klárko, jsou ty viry pořádný potvory! Tfuj!

1 0
možnosti
FV

Přispěji s dovolením se svou troškou do hlasového mlýna.

Moje milá Jana z Arku odjela na prázdniny k rodičům. Bez signálu. Byl jsem pár dní doma sám, nikdo nevolal, kocoura jsem ještě neměl, mlčel jsem. Trochu mě bolelo v krku, pravda. Když volala, že je na cestě zpátky, až tehdy jsem s hrůzou zjistil, že nemohu mluvit. Byla docela vyděšená, když slyšela to chrčení do telefonu. :-)

1 0
možnosti
ZS

Děkuji Vám za trošku do hlasového mlýna... co dodat, snad jen, že jste mě potěšil;-)

0 0
možnosti

Zuzko, tak aspoň, že se můžeš "vyslovit" taktoR^ To vypadá na nějaké zanedbané pití. Měla bys zkusit něco bylinkového, hmm...třeba Jägemeistra;-D

Tak ať je brzo líp!R^

2 0
možnosti
ZS

Marie, chtěla jsem napsat, že pitný režim dodržuju dosti, ale pak jsem dočetla ty bylinky... ;-)

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko,mám za sebou dvakrát a je to běs běs...poprvé, když jsem byla u kámošky v Teplicích, večírek s chlapci, někteří tuze pěkní ajá se jen usmívala ... ty hele , vona je němá? nevysvětlíte, ani hláska..ani láska;-D....podruhé - omlouvala mne tchýně telefonem a zástupce jí povídá ...tak až přijde od doktora , a ́t zavolá , dokdy bude doma;-D;-D;-Ddržím palce... nej je to vábení ukazovákem lidí okolo Vás,prodavačky,kterým zašeptáte deset deka místo očekávaného tajemství...uzdravte se šalvějí - tablety , vincentka a takR^R^

1 0
možnosti
ZS

Přesně tak to mám. Telefon neberu a do práce jsem poslala mail... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.