Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak kdo... Někdo také ne... Záleží na "vyřídilce"... Někdy ale člověk neodolá, tomu se říká "šlápnout si na jazyk"... Není nad vykecávání, někdo bez toho nemůže být... Těch se trošku straním... :-)) :-)

0 0
možnosti

Díky za návštěvu a hezký víkend Vám přeji!:-)

0 0
možnosti

Ta historka s daňovou poradkyní/psycholožkou - no - kde je v této historce ten blbec? Ta co volá a nebo ta co neumí hovor ukončit? Slušně ukončit rozhovor i když ten druhý by ještě povídal je zcela běžné a i v obchodním vztahu se to běžně provozuje. To, že si někdo chce nechat vymluvit díru do hlavy, za to si může každý sám.

Já osobně mám neomezený tarif také - za ty čtyři stovky se to mi to vyplatí. Nebojím se napsat smsku, nebojím se zavolat když něco potřebuji. Doba je prostě taková. Také v tom mám nějaká ta data a tak si mohu koupit místenku do vlaku pomocí mobilu a v podstatě už být vedle vlaku a povídat si se stewardkou. Osobně, když se mi ta služba nabízí, tak nechci být omezen a klidně tu službu využiji.

Nejvíce ale člověk může ocenit, že máme právo na výběr. Někdo může mít simku na kredit (nevím zda ještě takové jsou) a někdo může mít tzv. neomezený tarif a hotové. Když na to dojde, tak si může někdo vybrat i to, že nebude mít telefon vůbec.

1 0
možnosti

No a jinde si zase někdo stěžuje, že si lidi už spolu nepovídají.

1 0
možnosti

To víte, lidi neví, co by...

0 0
možnosti

telefon mám hlavně proto, aby se mi dovolali ostatní volám minimálně a když, tak manželce. s tou si můžu pokecat zadarmo. tím myslím opravdu zadarmo

1 0
možnosti

Telefonní čísla byla 3-místná a 4-místná? V jakých letech a v kterém městě, jestli se mohu zeptat?

0 0
možnosti

pamatuju, že někdy v polovině 70. let jsme měli 5ti místné

1 0
možnosti
Foto

Nenaletím, neomezené volání nemám, prostě telefonem nevolám ale jenom hlavně smskuji. Volat někoho je podle mně nezdvořilé. Když tak nejdřív sms "můžu zavolat?" a teprve pak ...

3 0
možnosti

Máte to dobře nastavené.

Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, předně zdravím a děkuji za zamyšlení. Když jsme to pročítal, vzpomněl jsem si na kus textu z jedné písničky od Hany Hegerové : Sedíme metr od sebe a je to dál , než do nebe.

3 0
možnosti

Pavle, taky zdravím a díky za pěkný komentář.

2 0
možnosti
Foto

Já pořád používám předplacenou kartu, ale také provolám za rok co jiní za týden :-) stále se snažím o osobní kontakt, ale díky telefonům, facebookům atd. Je to složitější.

3 0
možnosti

Já taky, a proto jsem v telefonování opravdu stručná. A operátor skřípe zubama ;-)

1 0
možnosti

J85a85n 19N63o20v14á88k

17. 4. 2016 23:12

Neomezená omezenost.

0 0
možnosti
Foto

J63a79n68a 91M18a17j34o10v57á

17. 4. 2016 21:32

Zvláštní, neomezené volání mám...a soukromě volám velmi omezeně...ale asi hraje roli i to, že jsem "utelefonovaná" z práce.

Je pravda, že telefony nám ty životy (osobní komunikaci) narušují hodně a vývoj je až děsivě rychlý.

1 0
možnosti

Prostě někdo to umí využívat, viď, Jani.

Díky, že ses zastavila a hezký zbytek dne!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.