Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ZuzkoR^ Zuby i vše ostatní mám zatím svoje. A až začnou ubývat? Co už. Ale aspoň ty zuby náhradu chtějí ;-D

1 0
možnosti
ZS

Moje 82letá tchýně má pořád zuby vlastní... nikde není řečeno, že o zuby člověk musí přijít. Ale hlavně, že máš klíče;-)

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

No vzhledem k tomu, že se vývoj odvíjí po spirále (jak pravil jakýsi moudrý filozof), dost možná, že po době umělé přijde opět doba kamenná, kdo ví? Každopádně, umělý hmoty dnes sice nahradí skoro všechno, ale věci jako vztahy, krásu, inteligenci, atd. bychom si rozhodně měli nechat v přírodní podobě! Díky za vtipný a chytrý článek. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Pavli, já díky za chytrý komentář.

Užij si zbytek neděle :-)

P. S.: za chvíli budou prázdniny;-)

0 0
možnosti
Foto

Umělé hmoty už na zeměkouli kralují dávno - jen jejich využití (a zneužití) se rozšiřuje... Umělé klouby beru, ty jsou potřebné kvůli mobilitě člověka, umělá prsa neberu, (leda z důvodů zdravotních) jsou to falešné mimikry na matení lidu (pohlaví mužského)...Ještě že nepoužívají i muži nějakou fintu vůči ženám kvůli svojí přitažlivosti... ;-D

1 0
možnosti
ZS

No ještě to... ale myslím, že jsem o nějakých vycpávkách do kalhot už slyšela;-)

0 0
možnosti

...jedna vopravdická karma ;-)R^

1 0
možnosti
OU
MS

Je ovšem pravda, že pouze na pohled umělá prsa od pravých nerozeznáte, takže je můžete vesele obdivovat. Něco jiného je, když to o dotyčné víte. Například, když se taková Helena Vondráčková, která měla odjakživa prsa "po tatovi", objevila na scéně s bujným poprsím, působilo to divně. :-)

1 0
možnosti
Foto

J34a45n30a 65M84a13j68o40v49á

21. 5. 2016 23:54

Ale kromě těch vztahů, Zuzi...v tomto týdnu zažíváme malý zázrak. Ve středu utržená sítnice, čtvrteční diagnóza, páteční operace...a dneska už mi pacient do všeho kecá. Není to tak dávno a byla by to pravděpodobná poukázka na ztrátu zraku..

A tak jsem všem těm umělotinám upřímně vděčná. Ono platí...všeho s mírou.

4 0
možnosti
ZS

Tak to je dobrá zpráva...

0 0
možnosti
Foto

J67a60n15a 30M28a37j53o38v48á

21. 5. 2016 23:48

Jo!

A za ty umělé vztahy toběR^, ač je to obecně spíš na Rv.

2 0
možnosti
ZS

Jani, díky a krásný den!

0 0
možnosti
VF

Ztuhli jsme leknutím, když se naše kolegyně v prodejně aut "taktně" zeptala zákaznice - to jsou vaše oči? Paní v klidu odvětila - ne, to jsou zelené čočky.

Takže už i umělé oči.;-D

2 0
možnosti
ZS

;-D;-D...dost dobrý!

Hezkou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, hlavně poslední odstavec!

1 0
možnosti
ZS

Užívej si neděli, Heli!

Prázdniny se blížííííí!:-)

0 0
možnosti
MV

No to jste nakrojila velmi zajimavy tema.....fakt je,ze bez doby umele by uz mnoho lidi mezi nami nebylo....taky ja ne...asi......zjistil jsem,ze mnoho lidi mezi 70-90 jsou mezi nami prave proto,ze jsme zacali zit ,jak Vy rikate v dobe umele.Me se tedy netykaji umela..silikonova prsa.. ci jine upravy zevnejsku:))....Myslim ze je to dobre,ze takovato doba prisla....me se libi na tomto Svete....

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.