Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzi, zasmála jsem se. Ta poslední věta mě dostala, přiznávám!R^

2 0
možnosti
ZS

Zuzi, tak to je fajn... možná by bývala ta poslední věta stačila;-), ale systém řval, že je v perexu málo znaků;-D;-D;-D, tak jsem to musela prodloužit;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo Zuzko, a když k pevnému držení čela, proti všem nepříjemnostem světa, přidáš ještě vybraný slovník, stane se z tebe zedník

1 0
možnosti
ZS

Ivko, na slovník si asi snad dám raději pozor;-D;-D

Díky za přečtení!

1 0
možnosti
VF

Zuzko, můžete být hrdá. Já to mám naopak.

Nic klukovského mně nebylo cizí, prala jsem se, sportovala, byla jsem soběstačná.

Dnes nejen ruky slábnou. Utěšuji se, že za to může mých třiasedmdesát (snad).R^

1 0
možnosti
ZS

Děkuji, Věrko!

Krásnou sobotu Vám přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

Z toho je vidět, že i když Zuzka působí jako porcelánová panenka, je uvnitř z mimořádně pevné oceli.

2 0
možnosti
ZS

Martine, ty jsi táááák milejV

Díky!

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D ... Brodskej mi "to" ukradl R^ ... a tedy, když se z chlapů stávaj "baby", proč by to nemohlo bejt někdy naopak ... když máme tu rovnoprávnost, ne?Karma, a za poslední větu ... ještě jedna ... fakt dost dobrý.;-) Já když mne to popadne a začnu gruntovat (fakt nevím, co to je), uvažuji trochu o něčem jiném ... ;-DR^

1 0
možnosti
ZS

Karle, odpověď máš u Petra Brodského.:-)

Díky za karmu, za návštěvu a kde ses toulal? Nebylo spojení, asi...;-)

0 0
možnosti
PB

;-D.... to mám poslední dekádu taky trochaj naruby,- mám takovej divnej pocit že sa ze mě stává baba,- ...... pro klid v duši už sa radši neprohrabávámR^!

2 0
možnosti
ZS

Asi je to takhle zařízené, abychom si všichni užili všechno... já zatím taky ne (neprohrabávám;-))

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.