Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko :-)R^

Pravda lovce mamutů jsem včera na vlastní oči viděla na Landeku v Ostravě ;-D

1 0
možnosti
Foto

Super, sběračko! A zdravím lovce ;-)

1 0
možnosti

Vyřídím! ...taky zdraví a že děkuje!:-)

1 0
možnosti

..... vod borca bych teda vočekával trochaj inačí úlovek než sporák,- pravda !, vono v tem 21. století by to zase bylo dost kách, kdyby si přes celý město za pačesy táhl do brlohu novou samičku,- ....... tááák radši zvostanem u tej troubyR^ !

1 0
možnosti

Já bych mu dala - samičku!!! Jen ať zůstane u trouby, ta je jistá;-D;-D;-D

Hezký víkend, Petře!

1 0
možnosti

A s přibývajícím věkem bude hůř :-).

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že máte svůj jeskynní život se žvýkáním kůží a čekání na příchod lovce celkem dobře zařízen. Gratuluji oběma.R^

2 0
možnosti

Díky, nestěžuju si. Přeju Vám hezký den!:-)

1 0
možnosti
Foto

Obdobné lovecké rysy má můj otec i manžel - že by to měli chlapi v genech? Co myslíte, že si bere můj muž s sebou na sběr borůvek? Lano, dva nože, baterku, foťák (mačetu jsem mu rozmluvila). Za to já pouhá sběratelka mám jen pár nepraktických věcí jako sběrnou nádobu, svačinu pro děti a pití. Díky za fajn článek a lovu zdar!:-):-):-)

1 0
možnosti

Pavli, když spolu běžíme nějakou delší trasu, dává si do běžeckého batůžku místo energetické tyčinky kapesní nůž. Prý aby mě ochránil před nebezpečím. Já často běhám sama a bez nožíku. Inu, děj se vůle boží...;-)

Díky za komentář!

0 0
možnosti
Foto

Naprosto přesné, Zuzko. Lovecké pudy se nenechají umlčet ani utlumit. A při nákupu čehokoli zvlášť. :)

1 0
možnosti

Martine, jako autor prvního příspěvku v diskusi získáváš lovecký lístek na lov čehokoli.;-D;-)

Hezkou sobotu!

0 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.