Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, hlava má holt svoji vlastní hlavu, ale hlavně je třeba ji neztrácet. Díky za vtipné počtení. :-):-):-) Běhání v těch vedrech - to Vás teda obdivuju! R^

1 0
možnosti
ZS

Tohle bylo někdy koncem června, člověk si zvykne.

Já běhám většinou v lese a tam, jak známo, je v létě chládek, v zimě teplo, za větru tam nefičí, když se vzduch ani nehne, tak v lese vane příjemný vánek... inu les je nade vše!

Užívejte si prázdniny!

1 0
možnosti
Foto

Hlava si obvykle postaví hlavu a nedá si říct ani poradit. A když se rozhodne bezhlavě zamilovat, je z toho kolikrát nositel hlavy na hlavu. A to ještě není to hlavní :)

1 0
možnosti
ZS

Martine, já jsem z toho úplně na hlavu!

1 0
možnosti
MV

mas muj velkej obdiv, Zuzko, za to behani. ja si kdysi vybral plavani, protoze u nej se clovek nepoti. a zustalo mi to do dneska - diky Bohu jsem se neudelal do behani, pac pred peti lety sesroubovanej kotnik 6 vrutama by mi to dneska nedovolil. plavani naopak kotniku napravenymu kovem svedci. Behej dal a pis taky... lehky plice i prsty na klavesnici preju!

1 0
možnosti
ZS

Marku, to pocení mě taky štve, ale nejvíc mi vadí, že mám mokrý vlasy a ty by se mi při plavání stejně namočily...

Obdivuju všechny plavce, obzvlášť při triatlonu, kdy oni už jedou na kole, zatímco já ještě ala paní radová bojuju s vodou...

Hezký den! U nás už neprší...

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.