Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky se moje hlava nejraději opéká za jízdy na kole. Když všichni leží někde u vody, tak já musím někde šplhat na kopec. Ještěže neodmítá proti úžehu či úpalu aspoň přilbu ;-D

1 0
možnosti
ZS

Nejhorší na tom je, že mě už ani nebaví ležet u vody... o prázdninách jeden výlet do Tiských skal, další výlet Krkonoše, pak Jeseníky a nakonec Tatry... to mě tedy zatím čeká...

Ivo, měj se krásně a jezdi, foť a piš!

0 0
možnosti
DS

Zuzko, ještě před nedávnem bych nad Tvou hlavou kroutila tou svou. Jenže i ta má se zbáznila a taktéž jsem začala vymýšlet výběhy za -donedávna alespoň pro mne- nesmyslných podmínek. Tu běžím v šíleném dusnu, že by se vzduch dal krájet, tu v horku, kdy se vaří mozek, onehdá -doslova- proti větru a včera v urputném dešti. Ale u mne je to o tom, že se bojím vynechat, abych pak zvládla zase naskočit. Běhání mě baví od začátku čím dál tím víc, časem se snad dostanu do stavu, že proběhnu i terény, které si má hlavy vymyslí, jen zatím jí musím brzdit. Hlava by chtěla, ale tělo jí zatím blokuje. Tak hlavně ať Ti Tvá hlava dál vymýšlí trasy, které tělo zvládne :-)

1 0
možnosti
ZS

Dášo, gratuluju, sleduju Tě! Vidíš, že to jde!

0 0
možnosti
Foto

holky vobě, vy si nedáte pokoj....;-D

1 0
možnosti
ZS

Šárko, my jsme prostě svéhlavé ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tvrdohlavá hlava, ta nám zabrat dává.

Ta Vaše mi udělala pěkný den.R^

1 0
možnosti
ZS

Jééé, já to hlavě vyřídím, určitě bude moc ráda!;-)

0 0
možnosti
Foto

Jen hlavu? To je nejspíš dobrý. Já se asi brzy ztratím celá. A bude klid!;-D

0 0
možnosti
ZS

Klárko, nechte na hlavě a zůstaňte:-)

0 0
možnosti
PB

...... sme předevčírem, včera aj dneska dali hlavy dohromady a vyhlásili sedláckej den,- vono když chlejstá tři dny v tahu sedláka na pole nikdo nevyžene, ale vo robotě sa žvaní v putyce,- .... stojí to ukrutný zlaťáky, ale ináč sme v suchu a v poho!

1 0
možnosti
ZS

Hlavní je mít nohy v teple a hlavu v suchu...

Na západě už neprší, ale je docela zima... předpokládám, že ten ledový vichr dovalí nějaký slušný počasí.;-)

0 0
možnosti
Foto

J59a11n 93D67l10o29u91h53ý

14. 7. 2016 20:04

a máš taky někdy tak těžkou hlavu jako by Ti do ní někdo nasypal kamení? :) mě Ti to někdy táhne strašně na stranu ;)

1 0
možnosti
ZS

R^...někdy mi ztěžknou nohy, zatímco hlava se vznáší v oblacích...;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, já jsem v tom článku úplně ztratil hlavu;-D. R^.V

2 0
možnosti
ZS

Jiří, pošlu tam k vám nějakého detektiva, který Vám ji pomůže najít...;-D;-DV

0 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem, Zuzko, napsat příspěvek, ale neprošel mi, takže jen R^

1 0
možnosti
ZS

Horste, to je škoda. Nicméně i za palec nahoru děkuju...;-)

0 0
možnosti
Foto

:-(pro mě plat:-)í...hlavně neztratit cokoliv...od klíčů, mobilu, deštníku, peněženky.....až já nevím po co.

2 0
možnosti
ZS

Jaromíre, však nejsou jen ztráty, jsou i nálezy...

Hezký den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.