Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný cestovatelský zážitek, popsaný královnou psaní.R^.V

2 0
možnosti

Krásný komentář od pravého gentlemana.R^V

2 0
možnosti

Jsi fajn baba, jak tak koukám, i do nepohody ;-)R^

1 0
možnosti

Miri, děkuju a děkuju, že ses stavila... zrovna přemýšlím, jestli ho tam měl;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Královně originálních zážitků:-)

1 0
možnosti

R^;-)Sněžka si to zaslouží;-)

0 0
možnosti

J35a95r52a 83R58a97n39k

22. 7. 2016 22:11

A co chudak pes?? Snidani pred nim nevidim:-) Karma R^

1 0
možnosti

My jsme se podělili. Tedy o klobáu, o "šampáňo" ne, o to se dělím nerada ;-);-D

R^Díky za karmu

0 0
možnosti

Ďáblice tvé jméno je Zuzka!:-)))))))))))))

Neuvěřitelné, neskutečné!:-))

A neříkej, že jste do toho "namočili" i kokříka! To bych tě musela prásknout ochráncům přírody:-) Jedině, že bys mu sebou vzala telecí morkovou kost místo "bublinek"!:-))))))))))

Ale jinak Zuzi - několik palců nahoru, a svůj širák smekám!

3 0
možnosti
Foto

Naše Kavalírka ani neví, jaký má štěstí, že žije s námi, línými tvory;-D

Ale Zuzi, jsi fakt třída, já na Sněžku jen lanovkou. Ale vyšlápla jsem pěšky Ještěd, tak mám nějaký bod k dobru, ne?:-)

3 0
možnosti

D14a26v24i32d 85V31l86k

22. 7. 2016 18:19

Tak tohle je vydřenej blog;-D

2 0
možnosti

R^;-)Davide, nebylo to tak hrozný, páč sektovou dietu, tu já můžu:-)

0 0
možnosti
Foto

no co Zuzko...máš to za sebou :-)

2 0
možnosti

Jaromíre, sama jsem zvědavá, co přijde příště;-);-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DSprint na Sněžku jsem absolvovala už v patnácti a byla jsem jedna z mála, pro které to byla premiéra. Že bych o tom napsala?

2 0
možnosti

V patnácti jsem jakýkoli pohyb nenáviděla, Klárko. ;-)

Napište, ráda si to přečtu.

1 0
možnosti

.... slejzám hory zásadně v nížinách pod Pálavou,- vono nad ránem vylézt schody ze sklépka je taky šílená hokna,- ..... pravda,- komprofoto si z teho radši nerobím R^!

4 0
možnosti

Petře, zrovna dnes jsem si přinesla lahvinku Pálavy domů;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Před lety jsem ji taky navštívil a měl jsem na ni krásný výhled z jeepu :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.