Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzi, to sis dala pěkný dárek k svátku tím vyznáním. Mám slabost pro lidi, kteří dovedou všechno dělat dobře a naplno.

Tak jako ty být mámou, běhat a psát.

Ať ti to vše dělá i nadále radost, a všechno nejlepší!:-)- Zuzko!

4 0
možnosti
ZS

Marie, děkuju:-)

A tobě přeju krásný den!

1 0
možnosti
Foto

Máš naprostou pravdu,Zuzko. A navíc svátek:-)

4 1
možnosti
ZS

Šárko, děkuju... ty máš zase krásnýho Tomáška;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně jsi to napsala, Zuzi! V A přeji vše nejlepší k jmeninám ;-)

7 0
možnosti
ZS

Tvé pochvaly si moc vážím, děkuji a za přání děkuji též!V

1 0
možnosti
Foto

Protože jsem sama máma, s tím vším naprosto stoprocentně souhlasím. Dokážu si ale představit, že někdo to takhle nastavený nemá. Takový člověk asi spíše volí variantu ́nemít ́, v opačném případě to totiž může být i dost průšvih, jak pro matku, tak pro to dítě. Skvěle napsaný. Díky.:-):-):-)

7 0
možnosti
ZS

Ano, Pavli, a proto není třeba nikoho soudit, předvídat mu kdovíjakou budoucnost, protože nikde není řečeno, že ten kdo děti má, nezůstane na stáří sám či naopak.

Přeju hezký zbytek prázdnin - už se nám to krátí;-)

3 0
možnosti
FV

"Být mámou je pro mě nejvíc."

Tak to mě dojalo, fakt. Stejně tak pro mě tátou a dědečkem.

A vůbec... hezky napsaný to máte, Zuzko. :-)R^

5 1
možnosti
ZS

R^V...však jsem pod čárou napsala i doušku o vás, o mém muži a ostatních fajn chlapech...

A vůbec... děkuju!:-)

2 0
možnosti
Foto

Jooojoooo....není co dodat. Přesně tak to je. Všechno to tebou popsané mi pak vynahradí, když vidím, jak se ty odrostlé děti se ctí perou se životem...Vím, že jsem odvedla dobrou práci a jsem na sebe pyšná.

15 0
možnosti
ZS

Ano, Johanko, máš na co být pyšná a já taky. Prostě jsme to zvládly! :-)

3 0
možnosti
MB

Moc hezky napsáno (protože jsem své dítko měl na vysoké škole, neplánovaně). Karma :-P

13 0
možnosti
DS

Zuzko, kdybys to nenapsala, napsala bych to já. Moc primové a pravdivé počteníVR^

4 0
možnosti
ZS

Dášo, však ty máš taky zkušeností dost, viď.

Hezký den!:-)

1 0
možnosti
Foto

Napsala jste to moc hezky a pravdivě... Jenom malá poznámečka: Pocházím z vesnice, ze čtyř sourozenců. Sama jsem (s manželem) vychovala dvě děti a také pomáhala při výchově pěti vnuků - ale slovo o "zabití" nikdy nepadlo - ode mne, ani od mojí matky. Promiňte, vím, že je to od Vás jenom nadsázka, ale přesto bych to Rv nikdy v této souvislosti nevyslovila... Bála bych se - znáte to: "U lavice dítě stálo, z plna hrdla křičelo..." atd.;-(

3 0
možnosti
ZS

Já jsem fatalista, slova jsou dle mého jen slova, která plynou jako řeka.

Děkuji Vám za komentář a hezký den!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.