Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četl jsem příspěvek nějakého ekonoma, jak si spočítal, že si dítě nepořídí. Život má jenom jeden a nechce ho strávit utíráním zadků a zařizováním věcí pro někoho jiného. Vlastně má ze sta procent pravdu, ale stejně si myslím, že to je pošuk. :-/

1 0
možnosti

To je bezva úvaha, jen to má jedinou vadu: dítě není jen utírání zadku a zařizování věcí. Stejně jako třeba intermet není jen placení poplatků za připojení.

2 0
možnosti

Autorko,

to, co přisuzujete POUZE MATKÁM, toho jsou schopni I OTCOVÉ!!!

0 0
možnosti

...zřejmě jste nedočetl do konce

0 0
možnosti

No vidíte. A jeden otec dvojčat má teď službu a matka spí. Budu ji budit až na kojení :-) Pracuji z domu, takže zvládám vše.

1 0
možnosti

Prave jsem se ubranil zatceni za zabiti kdyz syn nechtel do postylky. Ale, chvili jsem s nim byl, on se uklidnil a pak uz jsem ho spiciho jen na ceste pryc prikryl. A uz se na nej zase tesim, az se vyspi. Matky v tom nejsou samy...;-):-)

1 0
možnosti

Sem tam sice trochu nadsázka, ale hezké. A jakkoli si myslím, že to matky asi mají těžší, tak připomínám - my jsme tu taky a taky máme zásluhy! Pokud ovšem tu neméně těžkou roli otce a živitele rodiny vůbec zvládneme...

0 0
možnosti

Nejedna matka přiznává, že měla chuť vzít polštářek a toho křiklouna umlčet.

Zdroj: http://zuzkasouckova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=542745

Zajimava veta, ...

0 0
možnosti

V jisté nadsázce mi to řekl kamarád, takže na to pomyslí asi každý. Já jsem měl u dospělých taky živé představy jak někoho vezmu po palici.

0 0
možnosti

Moje ženuška má strach, aby ve svých 44 letech měla ještě síly trpělivosti na prvního potomka, který se snad narodí.

0 0
možnosti

to je asi jedno, hlavně když to bude zdravý R^

0 0
možnosti

Moc pěkně napsáno.R^

1 0
možnosti

Díky a hezkou neděli!

0 0
možnosti
Foto

pravdivé a pěkně napsané

2 0
možnosti
Foto

J13a30n 64M37a34c56k

22. 8. 2016 1:38

V prve rade by mel rodic predem vedet, jestli toho potomka uzivi a bude ho moci vychovat. Matky jedne nasi nejmenovane mensiny tuhle otazku neresi, nasekaji deset harantu a pak je nechaji na pospas poulicnimu zivotu. Urcite se taky rozhoduji srdcem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.