Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Blahopřeju jak jste to tak krásně v tý parádní červený sukýnce zaběhla! V mých očích všichni takoví vytrvalostní borci zaslouží medaili, ať už se umístí kdekoliv!R^:-)

1 0
možnosti
ZS
FV

Zuzko, vy jste hustej týpek. R^ Běhat kvůli Vám nezačnu, to zas ne. Ale přemýšlím, že vytáhnu z kůlny svýho horáka. :-)

1 0
možnosti
ZS

Františku, omeťte z horáka pavučiny, nasedněte a pak si už jen užívejte vítr ve vlasech (obrazně řečeno - přilba nutná!).

Děkuju! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, plně chápu tvé dojmy. I při pěší variantě, či na běžkách jsem vždy měla pocit, že ta Švýcárna je nějak daleko, že jsem snad už musela minout i ten Praděd ;-DR^

2 0
možnosti
ZS

Ivko, že je to tam brutální;-)

1 0
možnosti
MJ

Ahoj Zuzko! A zase máte takové krásné boty... co běžely přes moje oblíbené hory...Já to říkám pořád- jste dobrá!R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Ahoj Magdo!

...ty boty... měla jsem trochu bobky, je to jiný typ, než na který jsem zvyklá, ale napoprvé jsem s nimi běžela jednou o víkendu 25 km, a pak jsem si troufla na tenhle Yes a už jsem spokojená. Minulý týden jsem v nich odchodila Malou Fatru.

Pčeju Vám hezký zbytek dne!

1 0
možnosti
Foto

Vidět Jeseníky... natož běžet;-) a nezamilovat se...Blahopřeju a moc zdravím, Zuzko:-)

1 0
možnosti
ZS

Jeseníky jsou krásné, i když tentokrát jsem z nich moc neviděla, zato klobása v cíli, kterou jindy vůbec nejím, mi chutnala ;-);-D;-D

Děkuji a taky zdravím!

1 0
možnosti
Foto

Mně se líbí, jak ti to za všech okolností sluší. Neupravenou tě nedostanou (ani nedoběhnou) ;-)

1 0
možnosti
ZS

Však to říkám pořád, není důležité zvítězit, ale dobře vypadat... ;-D

Historie zachová fotky, na výsledky se vykašle!

A díky!

3 0
možnosti
DT

:-) ... jste moje oblíbená blogerka, dokonce jsem díky vám začala běhat. :-)R^

1 0
možnosti
ZS
JG

J28a53n 89G18o21e10t51z

29. 8. 2016 12:03

Dobrý článek, vtipný ... Akorát jsem marně hledal zmínku či souvislost s ocasem, možná jsem slepý (a jak jsem se na to těšil ;-D). Ta hláška s letadlem skvěle zlidověla.

0 0
možnosti
ZS

Vysvětlení je tady: ...jedná se o ocas (chvost) závodního pole :-)

Letos budu na konci závodního pole za hvězdu! Už jenom proto, že mám krásnou novou červenou sukni a taktéž nové speedcrossy.

Zdroj: http://zuzkasouckova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=547467

3 0
možnosti
VF

Paráda, gratuluju!

Pátrám v paměti - naposled jsem si zazávodila po svých před pětapadesáti lety.

Dnes už není lékařský tým, co by pomohl kloubům, svalům mým.

1 0
možnosti
ZS

Tak ať slouží, aspoň co to dá! Já mám takovou filosofii, že pomalý běh léčí všechny neduhy a musím říct, že když neběhám, tak zareznu...:-)

1 0
možnosti
Foto

Já věděl, že jak si Tě jednou Jeseníky podmaní, už se jich nezbavíš :-)

1 0
možnosti
ZS

jeseníky jsou silně návykové, stejně jako Šumava, Beskydy, Krkonoše, Krušné hory, Orlické hory a další česká pohoří, a te ́d jsem přidala minulý týden i Malou Fatru

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.