Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Taky si vždycky stoupnu do problematické fronty.

Jen v městečku Svratka na Vysočině mají pokladní v Quantu ten klíč (a pravomoc!) vystornovat si omylem namarkované položky samy. Nikdy jsem nepochopila, co je na tom tak dramaticky nesnadného aby se musel volat šéf směny a stát celá fronta.

4 0
možnosti
BH

Teoretická možnost podvodu pokladní! A přitom stačí tak málo! Udělat namátkovou kontrolu storna

0 0
možnosti

Zůzo, ty neznáš Murphyho zákony schválnosti?:-))))))) To je totiž přesně ono!

Ale zase dobře, že jsou, aspoň jsi nám napsala!:-)))))

Hezký víkend!:-))))

3 0
možnosti

p.s.to jsi mi připomněla pokladní zážitek. Stála jsem u pokladny za nějakou mladou manažerkou, která si navalila koš hadrama F&F ve slevě. Neměla žádnou hotovost, a chtěla platit jednou ze svých pěti karet. Bohužel ani k jedné neznala PIN!!!!!!

Takže ve finále volala do firmy, aby jí v nějakém šanonu nějaký PIN našli. No, trvalo to nejméně deset minut, spíš víc. Takže i já celkem kliďas už jsem to nevydržela, a zeptala se, jestli si všimla, že tam není sama. A odpověď? Že si snad může nakoupit. A jak to dopadlo? PIN se nenašel, takže košík odstavila za kasou, a šla do pr...yč:-))))

4 0
možnosti
Foto

Škoda že nenakupuješ u mé choti, tam to frčí a žádné volání o pomoc se nekoná. Už se těším na její důchod, kdy se mi MOŽNÁ podaří ji donutit své pokladní zážitky s kravaťáky i bezdomovci popsat. ;-DR^ To se čtenář ;-D

3 0
možnosti
PK

V Německu mě překvapovalo, že v marketech lidem (ještě tenkrát Němcům, dnes nevím) fronty u kas moc nevadily. Pokorně vystáli frontu, nebrblali a také byly otevřeny tak jedna dvě z pěti. Trvalo než se ozvalo - Besetzen Sie, bitte, die weitere Kasse ...:-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Zuzko :-) ani představit si neumíš, jak jsi mě svým frontovým vyprávěním potěšila. Ačkoli jsem zkušený frontový popojížděč, minimálně jednou do týdne zažívám podobná dramata, kdy zákazníkovi těsně přede mnou nejde platit kartou, na poslední chvíli si vzpomene, že ještě něco chtěl a podobně. Výskyt podrazáků a blbců je i pro mě záhadou a teorii relativity jsem raději přeskočil rovnou k praxi :)

4 0
možnosti
ZS

Milý Martine, nápodobně! I tys mě svým komentářem nesmírně potěšil... Díky a hezký víkend!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.