Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejhorší ovšem je, když si hodíte do košíku nějaké zboží, na kterém není nalepený čárkovaný kód. Buď sám odpadl, nebo ho někdo odlepil - je to další zdržovačka. I s tím se musí počítat. Pokladním v supermárketech nezávidím. :-/

1 0
možnosti
PS

P49e74t23r 80S51k70á29c15e79l

27. 9. 2016 22:56

Nikdy nevíte, zda Vám čas "ztracený" ve frontě u pokladny poslouží. Třeba kvůli dvěma minutám navíc se vyhnete dopravní nehodě přímo na parkovišti u prodejny. Takže klídek. Já se spíše hledím nějak zabavit, vyzvu ke komunikaci stejně smýšlející duši a máte vidět, jak rychle jste na řadě! Zvláště když jde o téma, které zajímá nás oba nebo dokonce tři lidičky. Začít se může třeba tím, proč je taková dlouhá a pomalu se krátící fronta. Všimli jste si, že při placení kartou platba trvá půl a více dílů minuty? Zvláště když pokladní řekne: "Tak to zkuste ještě jednou" apod. Nebo - pán má na zádech mikiny http://www.nějaká firma.cz, začnu - vaše firma je nejlepší, což? Úplně nejlepší je, když tam jsou děti. Ti se přímo chtějí bavit, takže buďme jako děti...vlastně jde o návod z knihy knih.R^

4 0
možnosti
PS

P48e63t31r 60S28k35á44c91e32l

29. 9. 2016 23:03

Zrovna včera jsem měl zážitek ve frontě. Kupoval jsem zelí (30 kg), cibuli, mrkev, celý kmín. Mladšímu chlapci za mnou pohled sjel na moje zboží v košíku, usmáli jsme se na sebe a já začal: Podle zboží je jasné, že se u nás bude krouhat zelí....a už jela komunikace. Kdyby byla delší, svedl bych řeč na volby, že jako všichni k volbám a nedávat hlas neschopným chlapcům, kteří nás za 26 roků přivedli tam, kde jsme...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, taková fronta na cokoliv je přehlídkou mnoha věcí, třeba i slušnosti a neslušnosti, informací..... Zuzko máš ode mě nejen karmu, ale i R^

1 0
možnosti
ZS

Pavle, díky... dnes jsem měla při nákupu radost - k pokladně se blížíme proti sobě dva - já a on. On zastavil a vybídl mě, ať jdu. Po dlouhé době jsem potkala galantního muže - krása. Usmáli jsme se na sebe a snad se nám oběma rozjasnil den.

Pavle, tobě taky hezký den přeju!

0 0
možnosti

Nevím, jak by se to dalo použít pro holky, ale já mám už léta svoji taktiku. Vzhledem k tomu, že ať jsem se zařadil kamkoliv, vždycky se něco stalo - došla páska v tiskárně, nebyly drobné, zakouslo se storno... vybírám si pokladu podle toho, kde je pěkná děvčica. S perspektivou, že tam budu stát dlouho, se aspoň mám na co dívat. Funguje to.

3 0
možnosti
ZS

Máte dobrou taktiku, ale asi nebude pro mě;-)

1 0
možnosti
JH

Zuzko, je starou pravdou, že první rozhodnutí se nemá měnit, ač jednou prohrajete, desetkrát zvítězíte.

4 0
možnosti
ZS

To jsem už taky někde slyšela...:-)

Hezký večer!

0 0
možnosti
JP

J56a79n 43P31a55l45l81a62s

24. 9. 2016 21:33

Dobrý večer, jak ono to začínalo? Dědeček vykopal hroudu zlata velkou jako koňská hlava. Tuhle pohádku jsem nechápal už jako dítko. Např. víme, že takovou hroudu zlata by neunesl ani Rambo.

Ale pocit, že ta pohádka je o mně, jsem získal dávno předtím, než jsem se stal dědečkem.

0 0
možnosti
Foto

I89v14a84n 18M20a82r55e98k

24. 9. 2016 21:11

Přesný, pravdivý popis každodenních zážitků. . . . karma R^

7 0
možnosti
Foto

Co mi to jen připomíná?;-D

Bezva, blog ZuzR^

1 0
možnosti
ZS

I ty, Šári?

Hezký večer!:-)

1 0
možnosti
MK

A já myslel, že se tohle děje jenom mně :-P

8 0
možnosti
VJ

Nic si z toho nedělejte. Stejně tak se vždy v koloně na dálnici okamžitě rozjede pruh, který jste právě s nasazením zdravých plechů opustili.

4 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.