Diskuse

Alkohol za volant nepatří! A co ženy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám prasečí radost, kyž v obci najedu na padesátku a přejedu celou obec blízko středpvé čáry na padesát a mladý kravaťak za mnou se může zbláznit.

1 0
možnosti

Zuzko, tak předně přeju mnoho šťastných, a bezproblémových kilometrů! :-) s novým kámošem na čtyřech kolech.

A ženské za volant rozhodně patří. Znám dost těch, na které chlapi nemají :-)))), co do "kvality" jízdy.

(a jaké je to auto, prosím? :-))

1 0
možnosti

Marie, je to Ford Fokus :-)

1 0
možnosti
Foto

Kristova noho, co je to za werk, že má spotřebu 4,4l/100km? Nechci radit, ale taková past by Vás měla spíše urazit. :-)

0 0
možnosti

Každý tak začínal, já, když jsem začal jezdit sám, měl jsem panický strach, abych něco nepo.., oči jsem však nechal otevřené. Nebyl jsem žádný geroj, který se musí předvádět. Dnes jezdím svižně, odvážně, věřím si. Základem je dát vědět okolním, co chceš udělat, takže včas směrovky, vnímat provoz kolem a to i na vzdálenost několika set metrů, používat pravidelně zrcátka a být ohleduplný. S touto filosofií se mi to povedlo 40 let bez účasti na dopravní nehodě.

3 0
možnosti
Foto

Přimlouvala bych se za to, aby základem bylo, že žádný z nás se s tím nenarodil a všichni jsme se to museli naučit. To je možná to nejhorší, když překonáme ten panický strach, v tu ránu na něj zapomeneme a nemáme ani zbla pochopení pro začínající panikáře. Co bylo, bylo, terazky jezdím svižně, odvážně, . . . . ;-)

0 0
možnosti

D73a85v80i61d 84V70l46k

13. 10. 2016 22:35

Hezký, takový ženský přístup.A nová kára ,to je hodný manželR^

2 0
možnosti

Já Vám dám hodný manžel... ;-D společné jmění manželů zrovna Vy musíte znát ;-D;-D

0 0
možnosti

Zuzko, a některé používají zpětné zrcátko k domalování řas a pusinek... a furt telefonují - to jsem si poslední dobou všimla, ale jinak jsou baby za volantem skvělé... asi jako chlapi...R^:-)

0 0
možnosti

Já ne, to jsem se dodnes nedokázala naučit, nějak mi nevyhovuje jeho poloha.

Magdo, děkuju za navštěvu.

P.S.: mám těžké životní dilema - uvažuju o nových růžovkách8-o

0 0
možnosti
Foto

Na Islandu dle mého primitivního vědeckého výzkumu /tedy prosté sledování a popis/, je poměr žena:muž za volantem zhruba 5:1. To je prý proto, že muži celý rok rybaří a žena hlídá krb. Přesto je na islandských cestách bezpečně a milo, neboť islandské ženy jsou krásné a lepé.

P.S. mimo hlavní město je frekvence protijedoucího auta cca 1-2/ hodinu, takže se člověk na tu babu za volantem tak trochu i těšil.

Karma..R^

2 0
možnosti

Za karmu děkuji a zdravím zkušeného cestovatele!

0 0
možnosti
Foto

Jsem v tranzu při pohledu na jedoucí ženu kontrolovaným smykem. ZuzkoR^

2 0
možnosti

R^Horste, hezký večer!

0 0
možnosti
Foto

moje zkušenost je, že ženy jsou buď vynikající řidičky, nebo mizerné řidičky.

Ale nic mezi tím.

1 0
možnosti

Oni i někteří muži coby řidiči stojí za starou bačkoru... tím se nechci žen zastávat, protože kdykoli někdo jede na silnic jako když nejede, tak chlap ve mně říká, že to bude určitě ženská...;-)

1 0
možnosti
Foto

ženy k alkoholu samozřejmě patří :-)

3 0
možnosti