Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Každý tak začínal, já, když jsem začal jezdit sám, měl jsem panický strach, abych něco nepo.., oči jsem však nechal otevřené. Nebyl jsem žádný geroj, který se musí předvádět. Dnes jezdím svižně, odvážně, věřím si. Základem je dát vědět okolním, co chceš udělat, takže včas směrovky, vnímat provoz kolem a to i na vzdálenost několika set metrů, používat pravidelně zrcátka a být ohleduplný. S touto filosofií se mi to povedlo 40 let bez účasti na dopravní nehodě.

3 0
možnosti
Foto

Přimlouvala bych se za to, aby základem bylo, že žádný z nás se s tím nenarodil a všichni jsme se to museli naučit. To je možná to nejhorší, když překonáme ten panický strach, v tu ránu na něj zapomeneme a nemáme ani zbla pochopení pro začínající panikáře. Co bylo, bylo, terazky jezdím svižně, odvážně, . . . . ;-)

0 0
možnosti
ZS

Když odbočuji domů do vrat, dám s předstihem blinkr doprava... stejně se najde občas pako, který se mě snaží vpravo předjet, když si těsně před vraty musím lehce nadjet...

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.