Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V62l81a31s26t29a 47I31l20e14k

1. 11. 2016 19:45

Já vám dám, že u nás na moravě je rovina;-D. To už asi nikdy neřeknete:-)

1 0
možnosti

Neřeknu! Přísahám na holej pupek;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, já bych bohužel nedala ani čtvrtmaraton, ale o to vínečko bych se samozřejmě přihlásila.

Tak ať Vám to hezky běhá a podělte se zase někdy o čerstvé zážitky.R^:-):-):-)

1 0
možnosti

Pavli, já myslím, že by to šlo... čtvrtmaraton (10 km) se dá.

Přeju lehké nohy a pravidelný krok!:-)

0 0
možnosti

Mooc hezké, Zuzko a motivující. Nevím, zda na příští rok natrénuju na půlku, ale pokud jde i na menší části, to by třeba šlo :-). Každopádně Pálava je moje srdcovka, mám jí prochozenou a prokolovanou, tak bych jí mohla i proběhnout... postupně, že? Mějte se prima R^

1 0
možnosti

Dáši, je to okolí Velkých Bílovic... myslím, že můžete běžet ve štafetě i půlmaraton a ve štafetě vás může být kolik chce - takže si sežeň parťáky a můžeme se příští rok potkat.

Tahle akce stojí za to! Fakt!

0 0
možnosti
Foto

Po velkém množství vína se to někomu rozeběhne automaticky směrem WC. Zuzko;-DR^

1 0
možnosti

Horste, ve Francii se běhá "božolé" maraton a tam je prý na občerstvovačkách i víno. Každý, kdo tam byl, si to moc pochvaluje... já zatím tuhle skušenost nemám.

Krásný den!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, to je ten kostelík z Bobulí, že?:-)

1 0
možnosti

Šári, já vlastně nevím, ale říkala jsem si, že jsem ho už někde viděla. V každém případě je hodně fotogenický a krásný, stejně jako okolí Velkých Bílovic.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, tvůj článeček balzám na duši :-) R^

1 0
možnosti

Pavle, díky moc!

Přeju krásný podzim (né života, prostě jen tak normálně - podzim!);-D

0 0
možnosti
Foto

Jižní Morava je hlavně kraj bez stresu. Proto i ta pohoda při běhu :-)

1 0
možnosti

Je to tam tak nádherný a jsou tam krásný lidi - milí, vřelí, pracovití - alespoň co jsem měla možnost poznat.

Určitě se tam chci vracet.:-)

1 0
možnosti

Zuzanko, ty to umis tak hezky popsat, ze to vypada jeste lip, nez je :) Jsem rada, ze se ti u nas libilo a ve finale snad i dobre bezelo ;)

1 0
možnosti

Bylo to úžasný, a zase dlouho zůstane v mé mysli. Příští rok bychom se tam mohly potkat...:-)

0 0
možnosti

...... špatný načasování,- móóóc špatný, už je po burčáku !,- takovýho půlitra před závodem a letěla byste jak vítr,- ......světovej čas, za to ručím !R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS